Značka adidas představuje v rámci dlouhodobého partnerství s fotbalovou Spartou nový dres pro příští sezonu. Spot cílí na skalní fanoušky Sparty, oslovit má ale i mladší generaci, kterou láká na zážitky s „unlimited“ kolekcí.
Rudý dres s třemi pruhy byl vyroben jak pro hráče, tak pro fanoušky a je klíčovým prvkem nového spotu z dílny agentury VMLY&R. Digitální komunikace odstartovala v pátek 15. července, od pondělí 18. července ji doplní navazující PR aktivity a spolupráce s influencery. Kampaň bude k vidění především v online prostoru a na sociálních sítích až do poloviny srpna.
Dlouhodobé partnerství se sportovní značkou adidas oznámila AC Sparta Praha v loňském roce. Tři pruhy se tak na rudé dresy Sparťanů vrátily po sedmadvaceti letech. Adidas jako hlavní produktový partner klubu vybavuje všechny mládežnické, ženské i mužské týmy fotbalové Sparty a kromě toho každý rok představuje nový dres na nadcházející sezónu.
Kreativa spotu od VMLY&R zohledňuje různé cílové skupiny obou sportovních značek a propojuje jejich rozdílné zájmy a potřeby do jednoho celku. Kromě věrných fanoušků Sparty se ve videu objevuje ústřední dvojice dvou teenagerů, kteří váhají, jestli si mají ve fanouškovském obchodě koupit nový sparťanský dres. Spot produkty z nové „unlimitky“ adidas ukazuje jako pomyslnou vstupenku do světa neomezené zábavy, zápasových zážitků a nových přátelství ve fanouškovské komunitě.
„Vytvářeli jsme sice kampaň pro adidas, ale věděli jsme, že nositelem emocí musí být Sparta. Jen ona dokáže v lidech vyvolat to pravé chvění, napětí nebo euforii. Stylem a vizuální estetikou jsme se ale drželi toho, co dělá adidas různě po světě,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.
Spot bude nasazen v placených formátech online reklamy a ve sponzorovaných příspěvcích na Facebooku, Instagramu a TikToku. Digitální část doplní PR kampaň ve formě spolupráce s vybranými mediálními tituly a influencery.
Vizitka kampaně:
Kreativa a BTL komunikace: VMLY&R
Produkce spotu: Benjamin Buttler
PR: AC Sparta Praha
Kreativní koncept: Dušan Koutský
Copywriter: Dušan Koutský
Art: Alena Srostlíková
Account Manager: Daniela Pokorná