Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Adidas ve spotu od agentury VMLY&R představuje nový sparťanský dres

Značka adidas představuje v rámci dlouhodobého partnerství s fotbalovou Spartou nový dres pro příští sezonu. Spot cílí na skalní fanoušky Sparty, oslovit má ale i mladší generaci, kterou láká na zážitky s „unlimited“ kolekcí. 

Rudý dres s třemi pruhy byl vyroben jak pro hráče, tak pro fanoušky a je klíčovým prvkem nového spotu z dílny agentury VMLY&R. Digitální komunikace odstartovala v pátek 15. července, od pondělí 18. července ji doplní navazující PR aktivity a spolupráce s influencery. Kampaň bude k vidění především v online prostoru a na sociálních sítích až do poloviny srpna.

Dlouhodobé partnerství se sportovní značkou adidas oznámila AC Sparta Praha v loňském roce. Tři pruhy se tak na rudé dresy Sparťanů vrátily po sedmadvaceti letech. Adidas jako hlavní produktový partner klubu vybavuje všechny mládežnické, ženské i mužské týmy fotbalové Sparty a kromě toho každý rok představuje nový dres na nadcházející sezónu.

Reklama
Know

Kreativa spotu od VMLY&R zohledňuje různé cílové skupiny obou sportovních značek a propojuje jejich rozdílné zájmy a potřeby do jednoho celku. Kromě věrných fanoušků Sparty se ve videu objevuje ústřední dvojice dvou teenagerů, kteří váhají, jestli si mají ve fanouškovském obchodě koupit nový sparťanský dres. Spot produkty z nové „unlimitky“ adidas ukazuje jako pomyslnou vstupenku do světa neomezené zábavy, zápasových zážitků a nových přátelství ve fanouškovské komunitě. 

„Vytvářeli jsme sice kampaň pro adidas, ale věděli jsme, že nositelem emocí musí být Sparta. Jen ona dokáže v lidech vyvolat to pravé chvění, napětí nebo euforii. Stylem a vizuální estetikou jsme se ale drželi toho, co dělá adidas různě po světě,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.

Kolekce unlimited

Spot bude nasazen v placených formátech online reklamy a ve sponzorovaných příspěvcích na Facebooku, Instagramu a TikToku. Digitální část doplní PR kampaň ve formě spolupráce s vybranými mediálními tituly a influencery.

Vizitka kampaně:

Kreativa a BTL komunikace: VMLY&R

Produkce spotu: Benjamin Buttler

PR: AC Sparta Praha

Kreativní koncept: Dušan Koutský

Copywriter: Dušan Koutský

Art: Alena Srostlíková

Account Manager: Daniela Pokorná

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)