Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ukrajinská vláda chystá s WPP kampaň pro obnovu země

Pro bono projekt připravovaný českými, ukrajinskými a polskými agenturami má přilákat investice.

Globální komunikační síť WPP uzavřela partnerství s ukrajinskou vládou, jehož cílem je podpora obnovy ekonomiky země zasažené invazí ruských vojsk. Iniciativa se zaměří na byznysové lídry v regionu i na světě, aby podpořila investice v zemi.

„Chceme, aby svět věděl, že je Ukrajina stále otevřena pro byznys a má potenciál být klíčovým evropským kulturním a technologickým hubem,“ uvedl Oleksandr Tkačenko, ukrajinský ministr kultury a informační politiky. Partnerství představil na dálku během festivalu kreativity Cannes Lions (na úvodním snímku).

Reklama
ČEZ

„Partnerství s ukrajinskou vládou má za cíl podtrhnout obrovský komerční potenciál země a podpořit ekonomickou obnovu, která je potřeba pro společenský a kulturní život zajišťující pozitivní budoucnost obyvatel Ukrajiny,“ prohlásil Mark Read, globální CEO WPP.

S ministrem Tkačenkem budou na pro bono spolupracovat agentury WPP z České republiky, Ukrajiny a Polska v rámci projektu Advantage Ukraine. Ten rovněž upozorní na talenty, expertízu a potenciál pro investice v různých oblastech od zemědělství přes technologie, vzdělávání po kreativní obor.

„Jsem nesmírně hrdý na to, že jsme od samého počátku součástí hlavního česko-ukrajinsko-polského projektového týmu. Spolupráce s dalšími kolegy z Rumunska, Slovenska a Maďarska a přítomnost kolegů z Ogilvy a VMLY&R Ukrajina v Praze velmi pomáhá autentičnosti a vytváří skvělého skupinového ducha, který je v WPP tak silný. Na výsledek se opravdu těším,“ dodává David Lhota, šéf WPP pro Českou republiku.

Do projektu je už přes tři měsíce zapojena Zuzana Kabelková, strategy director v agentuře Ogilvy, která v něm má na starosti strategii. Česká Ogilvy pak pracuje i na kreativě společně s ukrajinským týmem Julie Mazour, CEO ukrajinské VMLY&R, a EMEA týmem Ogilvy, jenž vedou kreativní ředitel Stephen Vogel a CEO Patou Nuytemans. Média má na starosti GroupM a PR Hill+Knowlton Strategies. Na projektu spolupracují též specialisté na brand a design z agentury Landor & Fitch.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)