Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Twitter představil Notes a oznámil spolupráci se Shopify

Online prodejci, kteří používají Shopify, tak budou moci na svém profilu na Twitteru zobrazit až 50 položek k prodeji v automaticky aktualizovaných seznamech.

V App store Shopify funguje aplikaci prodejního kanálu Twitteru. Obchodníci mohou spojit své účty na Twitteru a používat tak obchodní manažer platformy, umožňuje také předvádět produkty na profilu v Shop Spotlight nebo na Twitter Shops

Partnerství Twitteru se společností Shopify, jejíž zákaznická základna loni vzrostla na více než 2 miliony obchodníků, dává marketérům další nástroj na podporu e-commerce. Uživatelská základna Twitteru loni vzrostla o 12 procent na 214,7 milionu, včetně 37,5 milionu uživatelů v USA.

Reklama
ČEZ

Integrace přichází v době, kdy stále více spotřebitelů nakupuje prostřednictvím sociálních médií. Social commerce podle odhadu Insider Intelligence v USA více než zdvojnásobí z 36,6 miliardy dolarů v loňském roce na 79,6 miliardy dolarů do roku 2025. Už 44 procent uživatelů sociálních sítí v USA nakoupilo prostřednictvím sociálního kanálu a procenta jsou vyšší u spotřebitelů z milénia a generace Z. Twitter je v oblasti social commerce mírně pozadu oproti Facebooku, Instagramu, Pinterestu, Snapchatu a TikToku, kteří v posledních několika letech rozšířili své nákupní funkce. Například Walmart loni na Twitteru uspořádal první živý přenos s možností nákupu. 

Twitter spustil Notes

Po určité době testování spustil Twitter u některých profilů také službu Notes, která umožňuje k tweetům přidat delší text. Uživatelské rozhraní Notes je poměrně základní, se všemi běžnými prvky pro blogery, včetně možnosti do textu vložit obrázky a odkazy. Po zveřejnění se Notes zobrazí jako karta Twitteru a propojí uživatele s celým příspěvkem.

Titulek u poznámek je omezen na 100 znaků, tělo poznámky pak může mít až 2 500 slov, což dává větší prostor pro delší obsah v aplikaci. A na rozdíl od tweetů budou moci tvůrci upravovat své poznámky poté, co byly publikovány, s označením „Upraveno“ přidaným do horní části poznámky. Poznámky budou mít také jedinečné adresy URL, na které mohou lidé přejít mimo platformu Twitter, „ať už jsou nebo nejsou přihlášeni k Twitteru, i když nemají účet na Twitteru“

Twitter se už roky snaží integrovat vlastní platformu blogovacího typu, aby vyšel vstříc uživatelům, kteří jinak tweetují na pokračování, nebo do tweetů přidávají snímky textu. Uvidí se, zda tato integrace nepřichází pozdě a lidé si už pro delší texty nezvykli využívat jiné možnosti. Bude zajímavé sledovat, zda sami uživatelé Twitteru mají zájem číst delší nativní blogové příspěvky. Twitter říká, že Notes nebudou mít žádnou prioritu před běžnými tweety.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu