Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Teenageři zajásají. Tábor Tiktokerů zve na Babiše, Schillerovou i Ovčáčka

Na přelomu července a srpna má proběhnout druhý ročník táboru s Tiktokery, který vedle mladých influencerů, kteří na této síti skutečně působí a mají statisíce sledujících, láká i na méně očekávané hosty.

Mezi hlavní influencerské postavy, na něž tábor láká, patří Maru Rosecká, která se objevila v pořadu Like House. Na Tiktoku ji sleduje 630 tisíc lidí, dalších 200 tisíc pak na Instagramu. Dále pak třeba Honza Michálek (545 tisíc  na Tiktoku a 172 tisíc na Instagramu). Mezi další patnáctku tváří na které tábor láká patří například Terysa (820 tisíc na Tiktoku) a Anna Šulcová (760 tisíc na Tiktoku). A na dalších pozicích hostů neobvyklá trojice – bývalý premiér Andrej Babiš, bývalá ministryně financí Alena Schillerová a hradní mluvčí Jiří Ovčáček. 

V popisu týdenního tábora za osm tisíc korun vhodný pro děti základních a středních škol organizátoři píší: setkání s mnoha influencery na jednom místě. Společně budeme soutěžit v týmech, hrát hry a hlavně se bavit. Součástí mají být „zábavné challange a výzvy, točení videí, střih a spousta zábavy a trendů, které nebudou chybět.“

Reklama
ČEZ

Zatímco všichni ostatní účastníci mají ve svých profilech na stránkách uvedený počet sledujících na Tiktoku a Instagramu, tři poslední zmínění mají uvedený Twitter, protože žádný Tiktok účet nemají. „Pokud se má v programu jednat o to učit účastníky to, jak například natáčet videa na TikTok, zmínění pozvaní hosté na Tiktoku v tuto chvíli oficiální účet nemají a troufnu si říci, že v tomto ohledu moc zkušeností asi nemohou předat,“ uvedl Vít Janda z agentury Tiktokuj.cz s tím, že ovšem nedokáže odhadnout, jaký program bude pro účastníky tábora připravený. 

„Předpokládám, že primárním účelem bude „výměna“ či „přeliv“ sledujících mezi kanály/profily pozvaných hostů. Všichni pozvaní budou z akce pravděpodobně sdílet hodně obsahu na sociálních sítích a budou se navzájem označovat. Předpokládám proto tedy, že kromě jiného je cílem si navýšit počty sledujících a rozšířit si je i o komunitu mladších lidí, kteří sledují jiné pozvané influencery s vyššími čísly,“ dodal Janda.

Alena Schillerová měla tábor navštívit i loni. V době svého působení na ministerstvu financí byla ostatně na sociálních sítích velice aktivní. Až později vyšlo najevo, že za její fotografie a videa úřad zaplatil ze státní kasy dva miliony korun. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)