Na pozici šéfky global brand experience nastoupila do mladoboleslavské automobilky Tereza Vránková, která dosud působila jako šéfka PR a marketingové komunikace jihokorejské značky Samsung.
V Samsungu strávila předchozích šest let. Předtím měla na starosti marketing a PR ve skupině Wüstenrot a v letech 2011 až 2013 působila jako ředitelka marketingové komunikace operátora T-Mobile.
Škoda oznámila také další personální změny. Od začátku června se funkce vedoucího prodeje ujal Tomáš Duchoň. Během 18 let ve společnosti nasbíral cenné zkušenosti na mnoha manažerských postech v Česku i v zahraničí. Nyní ho čeká vedení prodeje nových a ojetých vozů v České republice s cílem dále posílit pozici značky jako lídra tuzemského automobilového trhu.
Dosavadní vedoucí prodeje Jan Pícha se stal vedoucím servisních služeb. Na tomto místě střídá Karla Starého, jenž přešel do centrály v Mladé Boleslavi, kde povede oddělení After Sales.
„Jsem rád, že se v současné situaci můžeme opřít o zkušené manažery, kteří ve svém dřívějším působení prokázali vysoké kvality profesionální i lidské. Vítám na palubě Tomáše Duchoně a přeji mu hodně úspěchů. Janu Píchovi děkuji za odvedenou práci a věřím, že v nové funkci si povede neméně úspěšně. Karel Starý zaslouží ocenění za to, co pro značku Škoda na českém trhu udělal, a při této příležitosti mu chci popřát vše nejlepší v jeho další kariéře,” uvedl Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky Škoda.