Na desátém ročníku světového festivalu behaviorálních věd vystoupí osmnáct expertů, zaměří se na udržitelnost, dezinformace a antitrendy. Registrace jsou otevřené.
Desátý ročník největšího světového festivalu behaviorálních věd Nudgestock bude přenášený živě v desetihodinovém maratonu. Zdarma dostupná akce pořádaná Ogilvy UK se zaměří na tři hlavní témata, která jsou poháněna politickými otřesy a ekonomickou nejistotou – na udržitelnost, dezinformace a antitrendy.
Bude se diskutovat o tom, jak může přehodnocení udržitelnosti a diverzity podpořit vytváření rovnováhy, jak doba dezinformací a polarizace deformuje společnost, a jak může behaviorální věda sledovat měnící se povahu konzumerismu.
Proč by mohl být Nudgestock přínosnější než „sedmadvacet pozvánek na konference o metaverse“? „Pokud svůj obchodní úspěch stavíte na technologických vychytávkách, získáte konkurenční výhodu na osmnáct měsíců až dva roky. Ale pokud se vaše značka opírá o důkladné pochopení stěžejních psychologických pravd, můžete budovat trvalou konkurenční výhodu,“ říká v pozvánce legenda behaviorálních věd Rory Sutherland, který je moderátorem festivalu, na nějž jsou registrace již otevřené.
„Nudgestock je největším svátkem behaviorálních věd. Troufnu si říct, že jde o každoroční must-do pro všechny fanoušky či profesionály nejen z této oblasti, ale i z marketingu a psychologie. Vedle porozumění brandu, nástrojů a dalších oblastí je právě inspirace z behaviorálních věd nezbytným dílkem do skládačky znalostí současného marketéra,“ komentuje přínos Nudgestocku Jiří Jón, který vede Ogilvy Consulting.
Na loňském ročníku Nudgestock vystoupil například populární komik a scénárista John Cleese, nebo uznávaný psycholog a držitel Nobelovy ceny za ekonomii Daniel Kahneman. V letošním behaviorálním maratonu vystoupí mimo jiné Maya Shankar, ředitelka pro oblast behaviorální ekonomie společnosti Google a bývalá vrchní poradkyně prezidenta Obamy, zakladatelka a předsedkyně týmu behaviorální vědy Bílého domu. Hovořit bude o tom, jak behaviorální věda definuje veřejnou politiku.
Potenciálu virtuální reality a sociabilitě spotřebitelů se bude věnovat Sylvia Pan, špičková lektorka a autorita v oblasti VR z Goldsmiths College na University of London. Autor pěti bestsellerů podle New York Times a autor projevů pro Bílý dům Dan Pink představí skutečný trik dlouhodobé motivace. Další autor bestsellerů a přední světový environmentální psycholog Paco Underhill bude diskutovat o tom, proč nakupujeme a v čem spočívá věda o nakupování. Uznávaný řečník Matthew Syed který bude vysvětlovat psychologické nuance vysoce výkonného myšlení a způsoby, jak mohou firmy odemknout nevyužitý potenciál jednotlivců a týmů a podpořit inovace. Vystoupí také moderátorka populárního podcastu Choiceology o behaviorální ekonomii, americká ekonomka, která se nejvíce proslavila prací o motivaci k očkování, Katy Milkman.