Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Předsedou výkonné rady SPIR byl opět zvolen Michal Hanák

Předsedou výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) byl už popáté v řadě zvolen Michal Hanák ze společnosti Mafra. Na postech místopředsedů byli potvrzeni Michal Feix za Seznam.cz a Martin Picek ze společnosti GroupM.

Předseda a oba místopředsedové tvoří nový statutární orgán: předsednictvo SPIR. Ve svém dalším funkčním období se předsednictvo chce, kromě dalšího rozvoje a zlepšování hlavních projektů, kterými jsou NetMonitor, oficiální měření návštěvnosti webových stránek, a AdMonitoring, výzkum výdajů do displejové reklamy, zaměřit na zatraktivnění sdružení pro členy z řad vydavatelů, agentur i zadavatelů. Velkou příležitost vnímá předseda výkonné rady v nadcházejícím předsednictví ČR Radě EU, protože v posledním roce se SPIR intenzivně věnoval připomínkování zásadních evropských legislativních norem Digital Services Act (DSA) a Digital Markets Act (DMA).

„Jsme v situaci, kdy byla nalezena politická shoda na znění Digital Services Act (DSA) a Digital Markets Act (DMA), které budou utvářet online prostředí na další desetiletí. Těmto nařízením jsme se ve SPIR v uplynulém funkčním období hodně věnovali, a proto máme v plánu uspořádat k nim workshopy pro všechny hráče reklamního ekosystému digitální reklamy. Věřím, že takto iniciovaná diskuse přinese profit celé branži,“ komentoval nejbližší plány Michal Hanák, předseda výkonné rady SPIR.

Reklama
ČEZ

Dalším cílem sdružení je také zintenzívnit působení v oblasti Public Affairs v souvislosti s připravovanými regulatorními normami ovlivňujícími digitální ekosystém, jež velmi pravděpodobně budou na pořadu českého předsednictví Radě EU v druhé polovině příštího roku.

Valná hromada SPIR se sešla v druhé polovině května, aby schválila činnost sdružení za uplynulý rok, plán činnosti na další období a také změnu stanov. Do výkonné rady bylo zvoleno 13 z původních 15 členů: Marek Antoš (Internet Info), Petr Bednář (Vltave Labe Media), Karel Brýna (Tiscali Media), Lubor Burda (TV Nova), Michal Hanák (MAFRA), Petr Hatlapatka (FTV Prima), Michal Feix (Seznam.cz), Jaroslav Kábele (ČTK), Štěpán Kamený (Omnicom Media Group), Martin Picek (GroupM), Petr Řezníček (Economia), Libuše Šmuclerová (Czech News Center), Michael Štádler (Adform). Novými členy jsou David Voráček (Czech Publisher Exchange) a Martin Šebesta (Knowlimits Group).

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)