Hlavním cílem je představit nabídku industriálních prostor od kanceláří po gastro, které budou k pronájmu v rekonstruované budově E Factory.
Projekt rozsáhlé kreativní čtvrti Pragovka Art District o sobě opět dává vědět. Po loňské letní image kampani přichází s nabídkou nově rekonstruovaných prostor v největším a nejznámějším z objektů areálu: památkově chráněné historické budově ve tvaru písmene E nazvané E Factory. Kampaň pro Pragovku opět připravilo studio Brandmark.
Studio pracovalo s vizuální identitou navrženou a realizovanou v loňském roce. Pro potřeby budovy E Factory ji však dále rozpracovalo. „E Factory je součást Pragovky. Jako její vlajková loď a v současnosti nejviditelnější projekt si však zaslouží také trochu svébytnosti, nějaký posun, který ji v rámci jednotného stylu Pragovky přece jen trochu odliší,“ říká Tomáš Paichl, kreativní ředitel Brandmarku.
Kampaň pro Pragovku a její E Factory běží od začátku května a zahrnuje print, online bannery, komunikaci na sociálních sítích i PR komunikaci. Součástí práce Brandmarku byla i příprava samostatné podstránky webu věnované E Factory.
Budova E Factory na více než 27 tisících čtverečních metrů nabídne propojení autentické industriální architektury s citlivě modernizovaným prostorem pro kanceláře, sdílená pracovní místa, kulturní, vzdělávací a sportovní instituce, galerie, obchody, showroomy, kavárny restaurace i další projekty. Prostory je možné si pronajmout ve variantě shell & core nebo si nechat pomoct s fit-outem.