Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PR pro Škoda Auto v Česku dělá FleishmanHillard

Agentura zvítězila v tendru, který probíhal od začátku roku. Interní tým ji zapojí do vytváření nových konceptů.

Novým dodavatelem PR služeb pro české zastoupení automobilky Škoda Auto se stala agentura FleishmanHillard. Automobilka do uzavřeného výběrového řízení pozvala na základě kvalifikovaného předvýběru devět agentur. Do finálové pětice se vedle vítěze dostaly i agentury Bison & Rose, Havas PR, Konektor PR a Ogilvy Public Relations.

„Naším cílem bylo dlouhodobě posílit vlastní tým o dodatečné externí kapacity a zároveň získat partnera, který bude přinášet nové podněty a inovace zvnějšku. Agentura FleishmannHillard nás zaujala senioritou týmu, rozhledem v tématu elektromobility a nejpřesnějším vystihnutím našich požadavků,“ zhodnotil výběrové řízení Pavel Jína, mluvčí Škoda Auto Česká republika.

Reklama
Know

Tendr vypsaný na začátku letošního roku uspořádala automobilka podle nejvyšších standardů na trhu. Na přípravě výběrového řízení spolupracovala s Asociací public relations (APRA), jež automobilce pomohla při nastavování procesu výběru dodavatele a vytváření zadání pro uchazeče.

„Z našeho pohledu šlo o mimořádně kvalitně připravený a férový tendr. O to více mě těší, že se nám v něm podařilo uspět. Otevírá se nám tak možnost spolupracovat pro jednu z největších a nejdůležitějších značek v České republice,“ uvedl výkonný ředitel agentury FleishmanHillard Roman Pavlík.

Služby bude zajišťovat tým account directora Marcela Bodnára. Interní PR tým automobilky zapojí agenturu především do vytváření nových komunikačních konceptů a rozšíří díky ní své kapacity o dodatečný externí subjekt.

Už v lednu Škoda Auto uzavřela výběrové řízení na reklamní agentury. V něm po dvou kolech zvítězily agentury Etnetera Motion, která s automobilkou spolupracuje nově, a poněkolikáté i Zaraguza, jež tak navázala na dlouhodobou spolupráci.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu