Playboy sází na influencery, vlastní platformu a vyzve OnlyFans

Skupina Playboy ukončila vydávání ikonické tištěné publikaci v roce 2020 a značka s téměř sedmdesátiletou historií nově sází na influencery. Do firmy Playboy přetáhl také bývalou šéfku tvůrců z Twitche.

Loni v prosinci Playboy spustil vlastní platformu Centerfold, která má soupeřit s populární konkurencí v podobě OnlyFans. Také Centerfold hostí tvůrce a influencery a umožňuje jim zpeněžit obsah prostřednictvím předplatného a placení za shlédnutí. Za kreativní ředitelku nové platformy si Playboy již předčasem zvolil globální popovou hvězdu Cardi B. 

Ambicí Playboye je více platformu monetizovat a zvýšit prodej svých značkových produktů nabízených přímo spotřebitelům v rámci kanálu DTC. Vysoké ambice slavné značky dokládá i fakt, že strategii na rozvoj Centerfoldu má od června řídit Loren Piretra, která předtím působila jako globální šéfka marketingu tvůrců a influencerů populárního streamovacího kanálu Twitch. 

„Spolupráce s touto legendární značkou, jejíž vliv a nepopiratelný kulturní a společenský dopad během sedmi desetiletí, mě nabíjí energií stavět na strategiích, které odrážejí revolučního ducha ztělesněného značkou Playboy,“ uvedla Piretra.

Rozvojem platformy Centerfold chce Playboy získat organicky zákazníky,k terým pak nabídne ekosystém produktů a služeb celé Playboy skupiny. Síť influencerů má také fungovat jako studnice talentů pro Playboy a jeho značky elektronického obchodu Honey Birdette, Yandy a Lovers. Playboy chce dále akcentovat DTC služby v oblasti oblečení, sexuálních pomůcek, digitálního předplatného, eventů či obblasti blockachainu, gamingu  a NFT. 

Playboy začal své online podnikání rozšiřovat v roce 2021 a do konce roku se mu podařilo meziročně růst o 131 procent. Spolupráce v oblasti módy také využívá k posílení povědomí o značce v generaci Z. V roce 2021 také získal díky speciálním edicím NFT tržeb ve výši dvanácti milionů dolarů. Má také plány na integraci technologie blockchainu do digitálních produktů a další rozšíření svého portfolia NFT.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen