Skupina Playboy ukončila vydávání ikonické tištěné publikaci v roce 2020 a značka s téměř sedmdesátiletou historií nově sází na influencery. Do firmy Playboy přetáhl také bývalou šéfku tvůrců z Twitche.
Loni v prosinci Playboy spustil vlastní platformu Centerfold, která má soupeřit s populární konkurencí v podobě OnlyFans. Také Centerfold hostí tvůrce a influencery a umožňuje jim zpeněžit obsah prostřednictvím předplatného a placení za shlédnutí. Za kreativní ředitelku nové platformy si Playboy již předčasem zvolil globální popovou hvězdu Cardi B.
Ambicí Playboye je více platformu monetizovat a zvýšit prodej svých značkových produktů nabízených přímo spotřebitelům v rámci kanálu DTC. Vysoké ambice slavné značky dokládá i fakt, že strategii na rozvoj Centerfoldu má od června řídit Loren Piretra, která předtím působila jako globální šéfka marketingu tvůrců a influencerů populárního streamovacího kanálu Twitch.
„Spolupráce s touto legendární značkou, jejíž vliv a nepopiratelný kulturní a společenský dopad během sedmi desetiletí, mě nabíjí energií stavět na strategiích, které odrážejí revolučního ducha ztělesněného značkou Playboy,“ uvedla Piretra.
Rozvojem platformy Centerfold chce Playboy získat organicky zákazníky,k terým pak nabídne ekosystém produktů a služeb celé Playboy skupiny. Síť influencerů má také fungovat jako studnice talentů pro Playboy a jeho značky elektronického obchodu Honey Birdette, Yandy a Lovers. Playboy chce dále akcentovat DTC služby v oblasti oblečení, sexuálních pomůcek, digitálního předplatného, eventů či obblasti blockachainu, gamingu a NFT.
Playboy začal své online podnikání rozšiřovat v roce 2021 a do konce roku se mu podařilo meziročně růst o 131 procent. Spolupráce v oblasti módy také využívá k posílení povědomí o značce v generaci Z. V roce 2021 také získal díky speciálním edicím NFT tržeb ve výši dvanácti milionů dolarů. Má také plány na integraci technologie blockchainu do digitálních produktů a další rozšíření svého portfolia NFT.