Společnost Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro efektivní řízení prodejů, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní, a tím i efektivnější spolupráci.
Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne lepší pohled na jejich data, pomůže se segmentací zákazníků a nabídne šablony pro lepší upoutání pozornosti u zaslaných e-mailů.
„Spolupráce obchodních a marketingových týmů je více než kdy předtím zásadní pro efektivní prodej. Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu marketingových kampaní, od vytváření marketingových e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po dokonalý přehled o veškerých datech – v reálném čase a na jednom místě. Uživatelé tak snáze dosáhnou plnění obchodních cílů a úkolů napříč týmy,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky Pipedrive.
Nástroj Campaigns je dostupný v rámci marketplace Pipedrive. Zahrnuje nástroj pro tvorbu e-mailových kampaní, segmentaci kontaktů a analytiku. Pomáhá tak obchodním specialistům lépe porozumět zákazníkům a jejich preferencím. Umožňuje třídit kontakty podle kritérií, jako je datum odeslání e-mailu, reakce příjemce, jeho odběratelský status a spousty dalších. Rovněž obsahuje intuitivní editor e-mailů s řadou přednastavených šablon, takže uživatelé nepotřebují znalost HTML, nastavení API ani designu. Dále si mohou vybrat písma, vložit gify, přidat obrázky, odkazy na sociální sítě a další prvky.
„Malé a střední firmy, jež jsou hlavními zákazníky Pipedrive, obvykle nemají know-how a prostředky na design a testování e-mailového marketingu. Přitom i do této oblasti přichází řada trendů, jako jsou multimédia, dark mode, stále silnější personalizace, uživatelsky generovaný obsah i přizpůsobení pro širokou škálu zařízení. Nástroj Campaigns je navržen tak, aby jej mohli využívat marketingoví a obchodní specialisté bez znalosti kódu,“ dodává Michal Daněk, design manager Pipedrive.