Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

OMV spustila nový věrnostní systém

Česko je první zemí, kde se objevuje klub s aplikací OMV MyStation. Budou v ní i personalizované nabídky podle využívaných služeb.

Sít čerpacích stanic OMV spustila pro české zákazníky nový věrnostní klub založený na vlastní mobilní aplikaci OMV MyStation. Česká republika je první zemí, ve které je aplikace OMV MyStation představena, další evropské země budou následovat. V nejbližší době do aplikace přibydou také personalizované nabídky na míru podle služeb, které daný zákazník využívá nejčastěji. OMV MyStation nabízí též služby elektronické peněženky, do níž si uživatelé mohou uložit všechny věrnostní karty, které využívají.

„Náš nový věrnostní klub jsme navrhli tak, aby se k nám zákazníci rádi vraceli. Moderní mobilní platforma nám umožňuje reagovat na aktuální možnosti, připravovat sezónní akce, zajímavé nabídky ve spolupráci s dalšími partnery, a dokonce atraktivní odměny na míru každému zákazníkovi. Každý měsíc se v rámci klubu budeme zaměřovat na podporu konkrétního segmentu nabídky,“ uvedl Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.

Reklama
Abovalve

O možnosti zapojit se do klubu informují vizuály na všech čerpacích stanicích, obsluha a také probíhající reklamní kampaň.

Do věrnostního klubu OMV MyStation se může zapojit každý zákazník, který používá chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. Za registraci do aplikace nyní automaticky získá kupón na 50procentní slevu na mycí program TopWash a prvních 100 bodů, které může ihned využít. Odměny nabízí OMV i za doporučení, které lze zaslat ve zprávě s uvítacím kódem generovaným přímo v aplikaci.

V rámci věrnostního klubu budou zákazníci sbírat body za čerpání každého litru paliva, nákupy či využití myčky na čerpacích stanicích OMV v ČR. Možnosti využití bodů mohou zákazníci sledovat v ročním a měsíčním katalogu přímo ve své aplikaci, stejně jako všechny aktuálně využitelné odměny, které zobrazuje přímo hlavní strana aplikace MyStation. Na cestách je možné také využít navíc navigaci na nejbližší čerpací stanici OMV.

„Českým řidičům nabízíme dlouhodobé stabilní odměny a již nyní připravujeme atraktivní krátkodobé promoakce. Věrnostní klub vnímáme také jako vhodný nástroj k představení benefitů výjimečných prémiových paliv MaxxMotion,“ dodal Michal Janda.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)