Agentura ze sítě Publicis Groupe z Prahy zastane PR a sociální sítě firmy na šestnácti trzích střední, východní a jižní Evropy. Koordinaci týmu zajišťuje Ondřej Šveda.
Organon, globální farmaceutická firma, jež vznikla oddělením od společnosti MSD, si pro tvorbu komplexní komunikační kampaně napříč 16 trhy vybrala agenturu MSL. Cílem komunikačních aktivit je budovat reputaci firmy v oblasti ženského zdraví. Agentura má na starosti také tvorbu obsahu pro sociální sítě a jejich správu. Koordinaci klientského týmu zajišťuje Ondřej Šveda.
„Organon má silný ‚brand purpose‘ a velké ambice. Pro každou agenturu je velkou výzvou, pokud může pomoci budovat novou značku téměř od počátku její existence. A současně je mimořádnou zkušeností, když může koordinovat komunikační aktivity na tolika trzích,“ řekl Radek Vítek, šéf agentury MSL.
Z obchodního hlediska je pro Organon v regionu střední, východní a jižní Evropy (EESC) v období následujícího roku klíčových šest trhů – Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. V rámci regionu pak firma působí na dalších deseti trzích (jedná se o Řecko, Srbsko, Slovinsko, Chorvatsko, Kypr, Bosnu, Maltu, Černou Horu, Albánii a Makedonii). Komunikační strategie bude pro všech 16 zemí vznikat v Českém MSL.
Organon má za cíl stát po boku žen při dosahování jejich cílů, snů a ambicí. Podporu nabízí zejména v oblasti ženského zdraví. „Dnes má naše společnost portfolio více než 60 léků a produktů. Víme však, že pro podporu zdraví žen můžeme udělat více. Plánujeme i nadále přinášet inovace zejména v těch oblastech ženského zdraví, které jsou společností běžně opomíjeny. Jen tak můžeme ženám umožnit žít lepší a zdravější život,“ uvedla Hana Dvořáková, market access and policy director pro region EESC ve společnosti Organon.