Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Společnost Binance posiluje marketingové aktivity a rozšiřuje tým. Novým manažerem pro Českou republiku byl jmenován Matt Okša.

Společnost Binance posiluje svou organizační strukturu ve středoevropském regionu. Česká i Slovenská republika budou mít nyní lokální zastoupení odděleně. Do nové pozice marketingového manažera pro Českou republiku nastoupil Matt Okša. Jeho předchůdce Daniel Fekete začíná budovat nový tým na Slovensku, kde společnost plánuje založit vývojové centrum.   

Okša má dlouholetou zkušenost s marketingem kryptoměn. V minulosti pracoval jako obsahový stratég společnosti SatoshiLabs/Trezor, která vyrábí kryptopeněženky. Následně přešel do globálního marketingového týmu Binance, kde dosud působil jako hlavní content manažer. ,,Chceme-li přispět k širší adopci kryptoměn, musíme kontinuálně posilovat důvěru veřejnosti a institucí. Proto se musíme zaměřit na důslednou edukaci a vysvětlovat benefity i rizika, které s sebou investice do digitálních aktiv nese,’’ říká Matt Okša.   

Reklama
ČEZ

Zatímco řada velkých kryptoměnových hráčů oznámila propouštění, Binance rozšiřuje řady svých zaměstnanců. Velkým propadům trhu navzdory. Do pozice country lead Slovenské republiky se posouvá Daniel Fekete. ,,Zaměřit se musíme na práci s firmami. Především na slovenský IT sektor, který se dynamicky rozvíjí. Chceme podpořit nadějné startupy a podnítit jejich zájem o technologií blockchain,’’ představuje svou vizi Daniel Fekete. 

Binance je největší kryptoměnová burza na světě s tržním podílem 70 %. Jen v letošním roce vzrostl počet jejích uživatelů na 110 milionů. ,,Naším cílem je být  komunitě uživatelů nablízku, proto se rozšiřujeme. Neustále hledáme nové cesty, jak přiblížit svět kryptoměn široké veřejnosti. Chystáme řadu nových formátů. Minulý týden proběhl v Praze první Binance meetup, event na který přišlo více než 200 lidí,’’ říká Matt Okša.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)