Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa se zkušenostmi z WMC Grey.

Společnost Kiwi.com představila svůj in-house kreativní tým složený z talentů českých agentur. Vytvářet bude kreativu pro brandovou strategii společnosti a budoucí ATL kampaně. Do pozice creative lead nastoupil Čechoameričan Christophe Wechsler, který od loňského března působil jako senior art director v DDB Prague, předtím přes tři roky působil ve WMC Grey nebo také ve Fallon. Jeho úkolem bude vedení a rozšiřování kreativního týmu, ATL a aktivačních kampaní. Wechsler má na kontě mimo jiné několik ocenění za kampaně pro značky Škoda, RC Cola či Kofola.

„Než jsem do Kiwi.com přišel, věděl jsem jen, že jde o českou společnost, která prodává letenky. Postupně jsem mu ale propadl. Je tolik věcí a inovací, kvůli kterým je unikátní, že se briefy dělají samy,“ uvedl Wechsler, jenž tým povede převážně z pražské pobočky, a dodal: „Veškerou energii, kterou bychom v agentuře dělili mezi různé klienty, navíc můžeme soustředit na jednu jedinou značku. Jsme prakticky svými vlastními klienty.“

Reklama
ČEZ

Vedle Wechslera do týmu nastoupil Jiří Kirchner jako senior creative copywriter, který dříve působil v agenturách DDB, Y&R a Scholz & Friends. Doplňuje ho Lucie Vestfálová jako senior project manager s mnohaletými zkušenostmi z agentur Made by Vaculik, Oliver agency, Fallon či McCann. Na pozici senior brand designer pak nastupuje Martin Gluvňa, freelancer s předchozí zkušeností ze strany agentur (jako WMC Grey) i klientů (například Sconto nábytek).

Kiwi.com chce v tomto modelu pokračovat a přivádět do týmu další talenty i na globální úrovni, ale také spolupracovat s lokálními produkcemi a studenty designu a komunikace.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)