Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvacátý ročník Zlatého středníku zná finalisty

V soutěži pořádané PR klubem jsou mezi nejúspěšnějšími zadavateli Škoda Auto a Univerzita Karlova, z agentur zabodovaly především Boomerang Communication, SKPR Strategies a Zaraguza.

Jubilejní dvacátý ročník soutěže Zlatý středník odhalil shortlist se 176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích. Pořádající PR Klub i tento rok zaznamenal rekordní počet přihlášek, kterých dorazilo celkem 571.

Mezi nejúspěšnější zadavatele podle počtu nominací na vítězství patří Škoda Auto (6, k tomu 2 za Škoda Auto Slovensko) a Univerzita Karlova (6), Plzeňský PrazdrojSlovenská sporiteľňa (po 5). Mezi agenturami zabodovaly co do počtu nominací především Boomerang Communication a slovenské SKPR Strategies a Zaraguza (po 5) a MSL Czech Republic a Triad Advertising (po 4).

Reklama
MMcite

Téměř třetina nominovaných projektů vzešla od zadavatelů ze státní, veřejné nebo neziskové sféry, což je pozitivním ukazatelem zvyšující se kvality jejich komunikace a potřebě využívat komunikační nástroje nad rámec běžného standardu.

Celkem 93 expertů z public relations, marketingu a audiovizuální tvorby vyhodnotilo během jednoho měsíce přihlášky do 29 hlavních a oborových kategorií. Nejpopulárnější hlavní kategorií se letos stala „Integrovaná kampaň“, mezi oborovými pak vede „Průmysl, strojírenství a energetika“.

Slovenské práce tvoří 18 procent ze všech projektů umístěných na shortlistu. Podle výkonné ředitelky PR Klubu Michaely Pišiové sázejí úspěšné slovenské kampaně především na jednoduchý a přímý nápad a bohatou interakci s cílovými skupinami. „cíleným kýčem, což vzbuzuje silné a často pozitivní emoce. Letošní projekty byly jiné. Reflektovaly složitou pandemickou situaci, neztrácely přitom však svůj důvtip a jednoduchost sdělení.“

Na kompletní shortlist se můžete podívat níže nebo si ho stáhnout zde.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu