Apple uzavřel s MLS kontrakt na streaming zápasů

Apple uzavřel s nejvyšší americkou fotbalovou soutěží MLS dohodu, podle níž bude od příštího roku po dobu deseti let streamovat živě všechny zápasy. Každý rok půjde o 250 milionů dolarů, celkem jde tedy o 2,5 miliardy dolarů.

Apple bude streamovat všechny zápasy MLS a Ligového poháru, vybrané zápasy MLS Next Pro a MLS Next a týdenní živé zápasové show. Cílem ligy je mít pro každý zápas show před zápasem, ve hře a po zápase. Komisař MLS Don Garber uvedl, že liga obdrží poplatek a navíc procenta z prodeje předplatného. Všechny zápasy MLS a Ligového poháru budou vyvolány v angličtině a španělštině, zatímco hry zahrnující kanadské týmy budou k dispozici také ve francouzštině.

Fanoušci budou pro přístup potřebovat aplikaci Apple TV. Přibližně dva zápasy týdně budou streamovány zdarma v aplikaci Apple TV, ale některé zápasy budou zdarma pouze pro předplatitele Apple TV+. Držitelé permanentek MLS budou mít automaticky přístup ke streamovací službě MLS v aplikaci Apple TV. Cena streamovací služby bude odhalena v nadcházejících měsících.

MLS pokračuje v práci na dohodě o televizních právech s lineárními televizemi a podle zdroje jedná s ESPN, Fox a dalšími. Očekává se, že prostřednictvím lineárních kanálů budou odvysílány přibližně dva až tři zápasy týdně.

„Apple je dokonalým partnerem pro další urychlení růstu MLS a prohloubení spojení mezi našimi kluby a fanoušky,“ řekl Don Garber. „Vzhledem k tomu, že Apple dokáže vytvořit nejlepší uživatelský zážitek ve své třídě a oslovit fanoušky kdekoli, bude neuvěřitelně snadné užít si zápasy MLS kdekoli, ať už jste super fanoušek nebo příležitostný divák.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk