Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vedoucí komunikace Škoda Auto bude Ariane Kilian

Od července převezme Kilian řízení komunikačního útvaru automobilky od Jense Katemanna, který se přesouvá do Wolfsburgu k osobním vozům Volkswagenu.

Od 1. července 2022 převezme funkci vedoucí útvaru Komunikace ve společnosti Škoda Auto Ariane Kilian, která dosud byla zodpovědná za komunikaci v koncernových oblastech Technika a Volkswagen Group Components. V budoucnu bude podřízena novému předsedovi představenstva společnosti Klausi Zellmerovi. Nahradí Jense Katemanna, který se 1. července 2022 stane novým vedoucím útvaru Komunikace značky Volkswagen Osobní vozy a objemové skupiny koncernových značek.

Kilian je vystudovaná novinářka. Po vzdělání v oboru žurnalistiky, politiky a ekonomiky v

Reklama
ČEZ

Kolíně nad Rýnem a stáži v Burda Media pracovala jako redaktorka v časopise a deníku a v tiskovém oddělení německého Bundestagu. V roce 2007 nastoupila do společnosti Volkswagen, kde zastávala různé manažerské pozice v oblasti komunikace a vnějších vztahů. Od roku 2015 je zodpovědná za komunikaci divize Volkswagen Group Components a od roku 2021 za novou koncernovou divizi Technik s odpovědnosti i za další oblasti Battery a Charging & Energy. Od roku 2015 se také v rámci koncernu Volkswagen podílela na založení organizace na podporu uprchlíků a do roku 2020 ji vedla.

Katemann absolvoval Vestfálskou Wilhelmsovu univerzitu v Münsteru. Po stáži ve vydavatelské skupině Handelsblatt zahájil svou profesní kariéru jako redaktor německého automobilového časopisu auto motor und sport. V letech 2006 až 2009 byl vedoucím oddělení časopisu a v roce 2009 převzal funkci šéfredaktora časopisu AUTOStrassenverkehr. O tři roky později byl jmenován šéfredaktorem časopisu auto motor und sport. Vedoucím útvaru Komunikace ve společnosti Škoda Auto od dubna 2017, od letošního července převezme funkci vedoucího úvaru Komunikace značky Volkswagen Osobní vozy ve Wolfsburgu a zároveň bude řídit komunikaci skupiny objemových značek.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)