Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe dařilo tradičně televizi. Největší meziroční růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenala venkovní reklama.
V případě TV hodnota prostoru přesáhla ve čtvrtém měsíci letošního roku 6,5 miliard korun. Jedná se o meziroční nárůst o 22 procent. Co do objemu je to více než v roce 2020, kdy se ceníková hodnota inzertního prostoru v TV pohybovala v dubnu kolem 5,3 miliard korun.
V případě rozhlasu a venkovní reklamy jsou výsledky výrazně lepší než před rokem. Rozhlas za duben meziročně přidal 36 procent na ceníkovou hodnotu 740 milionů korun. Ceníková hodnota reklamního prostoru v případě OOH meziročně vyrostla dokonce o 77 procent na 439 milionů korun. V případě OOH se jednoznačně jedná o částku vyšší než v roce 2020, kdy se hodnota inzertního prostoru ve čtvrtém měsíci roku rovnala 265 milionům korun.
Tisk, u něhož za letošní duben ceníková hodnota reklamního prostoru dosáhla 1,65 miliardy korun, si meziročně polepšil o 15 procent. Ve čtvrtém měsíci roku 2020 dosáhl na 1,15 miliardy korun.