Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe dařilo tradičně televizi. Největší meziroční růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenala venkovní reklama.

V případě TV hodnota prostoru přesáhla ve čtvrtém měsíci letošního roku 6,5 miliard korun. Jedná se o meziroční nárůst o 22 procent. Co do objemu je to více než v roce 2020, kdy se ceníková hodnota inzertního prostoru v TV pohybovala v dubnu kolem 5,3 miliard korun.

V případě rozhlasu a venkovní reklamy jsou výsledky výrazně lepší než před rokem. Rozhlas za duben meziročně přidal 36 procent na ceníkovou hodnotu 740 milionů korun. Ceníková hodnota reklamního prostoru v případě OOH meziročně vyrostla dokonce o 77 procent na 439 milionů korun. V případě OOH se jednoznačně jedná o částku vyšší než v roce 2020, kdy se hodnota inzertního prostoru ve čtvrtém měsíci roku rovnala 265 milionům korun.

Reklama

Tisk, u něhož za letošní duben ceníková hodnota reklamního prostoru dosáhla 1,65 miliardy korun, si meziročně polepšil o 15 procent. Ve čtvrtém měsíci roku 2020 dosáhl na 1,15 miliardy korun.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)