Streamovací služba Melodies přichází do Česka

Nová streamovací hudební aplikace Melodies oznamuje spuštění v Česku a na Slovensku. Další země se pak připojí ještě letos.

Streamovací platforma Melodies je založená na seznamech skladeb, které pro posluchače vytváří tým odborníků. K dispozici je pro systém iOS i Android. „Věříme, že každý milovník hudby ocení mít u sebe aplikaci, která mu umožní objevovat novou muziku, vybranou třeba i jeho oblíbenými umělci. Streamování hudby se tak dostane na novu úroveň,“ říká Jesper Gawell, CEO a spoluzakladatel Melodies. „Naše hudební služba je založena na seznamech skladeb pro všechny příležitosti, sestavených světovými znalci z oboru. Melodies je unikátní hudební streamovací platforma a věříme, že se lidem v Česku a na Slovensku bude líbit stejně jako nám,“ pokračuje Gawell.

V ČR a na Slovensku budou Melodies spolupracovat například s Matějem Ruppertem, zpěvákem kapely Monkey Business. „Jako skutečný milovník hudby jsem nadšený ze spolupráce s Melodies, která všem usnadňuje přístup ke skvělé hudbě,“ popisuje Ruppert. „Výhradně pro Melodies jsem vytvořil playlisty s mou oblíbenou hudbou, takže si aplikaci stáhněte ještě dnes a užijte si to,“ doplňuje.

Aplikace Melodies je stoprocentně bez rušivé zvukové reklamy a po bezplatných sedmi dnech zkušební verze stojí v Česku pouze 79 korun měsíčně, na Slovensku pak 2,99 eura. Aplikace je dostupná pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS i Android.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk