Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi mladoboleslavsku automobilkou a IIHF.
Škoda při příležitosti 85. Mistrovství světa Mezinárodní federace ledního hokeje oslaví 30leté výročí partnerství s IIHF. Hlavním partnerem IIHF je již od roku 1993.
Při příležitosti oslav výročí WOO navrhlo koncepty videí, které fanouškům přiblíží zákulisní dění mistrovství světa ve Finsku. Do Finska Škoda vyslala dva reportéry, kteří pro fanoušky vytvoří obsah na oficiální kanály Škoda Auto na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Nejde přitom o reportování výsledků a průběhu MS. Obsahem budou zábavná a zajímavá fakta, která fanouškům nabídnou pohled do zákulisí IIHF.
‚‚Vše se bude točit až na místě, proto si nemůžeme žádný materiál předpřipravit. To z kampaně dělá produkčně náročný projekt. Sledující ‚‚skodagramu‘‘ se mohou těšit na rozhovory s hráči, ukázky příprav ledové plochy, techniky a mnoho dalšího.‘‘ dodává social media managerka Claudia Mónica Gutiérrez.
Do role reportérů byl vybrán belgický snowboardista Seppe Smits a hokejistka finského národního týmu Meeri Räisänen. Oba reportéři působí ve sportovní sféře, ale zároveň mají zkušenosti s tvorbou obsahu na sociální sítě.
Obsah je publikován na oficiálním Instagramu Škoda Auto a na YouTube. Aktuální výstupy můžete sledovat na Instagramu skodagram. Dále WOO pro fanoušky připravilo filtr na Instagram, který jim na tváři nakreslí fanouškovské vlajky zemí účastnících se mistrovství. Nebudou chybět ani tipovací soutěže a interaktivní prvky, jako jsou ankety a kvízy, které fanoušky vtáhnou do děje.