Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.

Komunikační skupina Publicis Groupe rozšiřuje služby do oblasti retailu. V Česku zakládá nový Commerce tým, který doplní stávající služby v oblasti mediální strategie, kreativy, dat a technologií. Pokrývat bude oblasti online retailu, přímého prodeje (direct to consumer – DTC) a omnichannel retailu, a to na úrovni strategického poradenství i implementace a správy hotových technologií.

Novou disciplínu v Česku zastřeší Commerce Director Jaroslav Sodomka, který do Publicis Groupe přišel z pozice marketingového ředitele Czech News Center, kterou zastával od dubna 2020 do letošního března. V marketingu působí čtrnáct let, věnoval se omnichannel retailu, rozjížděl e-shopy, řídil věrnostní programy i CRM a zabýval se propojováním marketingu a prodeje s technologiemi digitálních platforem. Působil například v C2H Equity (Kara Trutnov a Pietro Filipi), dva roky (2018-2019) působil v marketingu Tchibo a mezi lety 2013 a 2015 v mezinárodním marketingu Škoda Auto. Před tím se čtyři a půl roku věnoval strategickému digitálnímu plánování ve skupině Dentsu.

Reklama
ČEZ

„Českému online retailu chybí konsolidace a do jisté míry i dostupnost světových online tržišť. Naší výhodou je, že nezačínáme na zelené louce, ale díky dlouholetým zkušenostem na úrovni globálních klientů nabízíme hotové prověřené produkty. Jsme tak v commerce schopni klientům rychle doručit kompletní end-to-end řešení od strategie až po technickou údržbu,“ uvedl Jaroslav Sodomka.

Mezi klíčové technologie, které Publicis v rámci Commerce nabízí, patří adservingová platforma CitrusAd, která se počítá mezi světově rostoucí technologie pro správu a optimalizaci reklamních kampaní v prostředí online tržišť a retailerů, funguje na bázi aukčního systému. Na analytiku Publicis používá vlastní nástroje, mezi které se používá Profitero, jež pomáhá identifikovat klíčové faktory pro další růst a profitabilitu.

„Po akvizici agentur Kindred a Red Media je vstup do oblasti retailu dalším posílením našich technologických kompetencí. Hodně si slibujeme zejména od platformy CitrusAd. O vývoj podobného řešení se v současnosti pokoušejí i někteří lokální hráči, ale hotový produkt využívaný značkami po celém světě na našem trhu dosud chyběl,“ dodal Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)