Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Projekt Footshop od Moris design získal ocenění

Vítězství v kategorii Interiérový design v soutěži Duhový paprsek za elegantní spojení designu a technického zpracování obdržel letos projekt Footshop.

„Velmi nás potěšilo, že i náš projekt Nasyptesi pro obchod Super zoo vyhrál Zvláštní cenu poroty. Gratulujeme našim partnerům ze Super zoo a Footshopu a přejeme jim mnoho dalších úspěchů,“ říká Adam Klofáč, obchodní ředitel Moris design.

 Soutěž Duhový paprsek se konala v rámci třídenního veletrhu Reklama Polygraf Obaly zaměřeného na reklamní služby a polygrafie. Letošní 27. ročník proběhl ve dnech 3. – 5. května 2022 v PVA Expo Praha.

Reklama
ČEZ

Výsledky soutěže Duhový paprsek 2022

Vítěz kategorie Světelná a venkovní reklama: Premium Zlineon s.r.o./Autosalon Porsche Prosek

Vítěz kategorie Interiérový design: MORIS design s.r.o./Rebranding pro Footshop

Vítěz kategorie Instore komunikace: Authentica, s.r.o./Čelo Philips OneBlade

Vítěz kategorie Ambientní a atypické projekty: Authentica, s.r.o./Roku big window

Vítěz kategorie Kreativní řešení: Elektro Drapač s.r.o./Atypické interiérové svítidlo

Cena hlavního města Prahy: Kunsthalle Praha

Cena Sdružení dodavatelů pro signmaking: Premium Zlineon s.r.o./Autosalon Porsche Prosek

Zvláštní cena poroty: MORIS design s.r.o/Prodejní stojan Super ZOO „Nasypte si“

Cena veletrhu Reklama Polygraf Obaly: Authentica, s.r.o./Signaturestore Waterdrop Brno

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)