V české pobočce agentury vede Hájková tým seniorních konzultantů, kteří pracují pro řadu klientů z oblasti financí, technologií, FMCG nebo zdravotnictví.
Do role šéfky týmu public relations v agentuře Grayling nastoupila Kristýna Hájková. Vede tým konzultantů, který zajišťuje PR služby pro klienty, jako jsou Visa, AstraZeneca, Amazon, Jaguar Land Rover nebo Albert. Jejím cílem bude rozšířit klientské aktivity do oblasti integrovaných marketingových kampaní a nabídnout stávajícím i novým klientům více služeb nad rámec klasického PR.
„Kristýna má bohaté zkušenosti z marketingu, což je pro řadu našich klientů klíčové, a už nyní vidíme množství projektů, pro které bude velkým přínosem. Současně působí jako lektorka na univerzitě, takže bude za naši agenturu rozvíjet také spolupráci s vysokými školami,“ říká Anna Balíčková, výkonná ředitelka Grayling Czech Republic & Slovakia.
Kristýna Hájková má více než deset let zkušeností v oblasti PR a marketingu. Do Graylingu přichází po třinácti měsících řízení PR a komunikace v Odien Group. Před tím přes dva roky vedla PR a marketing hotelu InterContinental Prague (momentálně v síti Fairmont), a obdobnou dobu se věnovala stejné činnosti pro Středočeské inovační centrum. V minulosti působila třeba v agenturách AMI Communications nebo Bison & Rose, kde měla na starosti zejména oblast zdravotnictví. Od loňského října působí i jako lektorka na Newton University.