Do agentury přichází ze společnosti PPL, v Acomware se postará o marketingovou strategii i firemní eventy včetně akce Eshopista.
Jitka Gráfová nastoupila do marketingové agentury Acomware na pozici manažerky marketingové komunikace. Přišla z logistické společnosti PPL, kde zodpovídala za PR, externí komunikaci a marketing jak produktových, tak brandových kampaní. V marketingové agentuře Acomware bude jejím úkolem příprava a realizace marketingové strategie a komunikačních plánů i firemních eventů, včetně série oblíbených e-commerce networkingových akcí Eshopista.
„Acomware je místem, kde se spojuje kreativita, data a technologie, kde se tvoří personalizované kampaně, které přinášejí zisk. Kromě odbornosti si mě agentura hned získala svou firemní kulturou, která je založena na otevřenosti, přátelské komunikaci a lidskosti,“ uvedla Jitka Gráfová.
Na svém předchozím působišti v PPL byla od konce roku 2020. Před tím se dva a půl roku starala o interní i externí komunikaci Wunderman Thompson. Mezi lety 2014 a 2017 měla na starosti komuhnikaci a eventy v agentuře RobertNemec.com. Během své kariéry zpracovávala PR a marketing pro klienty jako Ondrášovka, Tatry Mountain Resorts, Česká mincovna, JYSK či Skiareál Špindlerův Mlýn. Předtím deset let pracovala jako redaktorka a editorka v médiích (iDNES.cz, aktualne.cz).
„Používáme top technologie, které tvoří chytré personalizované kampaně, ale pro samotnou práci pro klienty občas zapomínáme na náš vlastní agenturní marketing. Jsem potěšen, že jsme do interního týmu získali tak seniorního experta na marketing a komunikaci, jako je Jitka, a věřím, že naše brandové a marketingové aktivity společně posuneme ještě dál,“ uvedl CEO agentury Acomware David Vurma.