Už sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května 2022 svým klientům společnost MetroZoom. Kromě toho přidává další obchodní síť Max Plus.
„O digitální CLV v metru je mezi klienty obrovský zájem od samého začátku. Abychom mohli reagovat na stále se zvyšující poptávku ze strany našich klientů, kontinuálně jsme navyšovali počet digitálních ploch a stanic, kde jsou k dispozici. V září roku 2020 jsme spouštěli prvních 32 těchto ploch ve 21 stanicích, nyní již 70 kusy pokrýváme 41 stanic metra,“ vyčísluje Michal Tichý, obchodní ředitel MetroZoom.
Nová síť Max Plus
Digitální CLV, které jsou umístěny v jednotlivých stanicích metra, jsou k dispozici buď jednotlivě, nebo je možné využít některou ze čtyř sítí, přesně podle potřeb klienta a cílů kampaně. K již zavedeným a mezi klienty oblíbeným sítím Centrum, Shoping a Max, přibyla čtvrtá a největší – Max Plus.
„Nová síť nabídne na 50 digitálních CLV ve 41 stanicích metra téměř milion spotů za 15 dní. Klientům tak poskytne maximální pokrytí a zásah, a to za nejvýhodnějších finančních podmínek,“ dodává k novince Michal Tichý.
Změny vizuálů v reálném čase, třeba i dle počasí
Technologie digitálních CLV v metru klientům nabízí i nové možnosti pro prezentaci produktů a značek, a s tím spojené nové možnosti při plánování a nasazování jejich kampaní. „Naší vizí je z digitálních CLV vytvářet chytré digitální online bannery ve venkovním prostředí, a poskytnout tak klientům téměř neomezené spektrum jejich kreativního využití a cílení,“ doplňuje Michal Tichý.
Klienti MetroZoom tak mohou využít real-time nasazování spotů a přenos informací, dynamické a automatické nasazování spotů podle aktuálního počasí nebo i synchronizaci s vlastním webem a promítání produktů z e-shopu do připraveného vizuálu na digitálním CLV, včetně real-time úpravy jejich ceny a dalších informací.
MetroZoom spustil první dynamickou OOH reklamu v metru, kdy pro klienta Sazkabet připravil kampaň, během níž se na digitálních CLV v reálném čase zobrazovaly live přenosy stavu fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu. Tato kampaň, jako první OOH kampaň v historii soutěže, získala i ocenění Nejlepší využití real-time marketingu v rámci Flema Media Awards.
Pro rozvážkovou společnost Wolt nebo pojišťovnu Kooperativa zase na digitálních CLV dynamicky a automaticky měnila motivy kampaně podle toho, zda zrovna svítilo sluníčko, byl déšť, bouřka nebo byla venku konkrétní teplota.