Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketing Czech News Center vede Jan Fischer

Novým marketingovým ředitelem Czech News Center se stal Jan Fischer. Nahradil Jaroslava Sodomku.

Jan Fischer se do CNC vrátil po několikaletém působení v Nadačním fondu Kapka naděje. V letech 2014 až 2017 se v mediálním domě staral z pozice brand manažera o komerční projekty, Deník Sport nebo o magazín FoMen. Pak řídil téměř 4,5 roku zmíněný Nadační fond Kapka naděje, kde bylo jeho úkolem fungování nadace přenastavit, fond rebrandovat, a také úzce navázat na silné korporátní partnery.  Ve Fondu i nadále zůstává jako člen Dozorčí rady.

„Vracím se do mediálního domu, který za poslední roky ušel obrovský kus cesty, a to nejen k digitální transformaci, aniž by opustil pozici jedničky mezi tištěnými médii. Věřím, že marketingový tým pod mým vedením přispěje k posílení silného vztahu s miliony příjemců informací a zábavy napříč mediatypy a platformami, které CNC nabízí,“ říká ke svému novému začátku v CNC Jan Fischer, od kterého si mediální dům slibuje pomoc v realizaci digitálních strategií všech titulů i v posunu směrem k novým, moderním cestám distribuce obsahu k jeho konzumentovi.

Reklama
Know

Bývalý šéf marketingu v CNC, Jaroslav Sodomka, se přesunul do pozice Commerce Directora komunikační skupiny Publicis Groupe.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)