Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Goodkin rozšiřuje spolupráci s Assa Abloy

Po vyhraném tendru agentura pro skupinu zajistí produkci BTL a produktových materiálů pro region EMEIA.

Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin vyhrála síťový tendr pro všechny evropské, blízkovýchodní a africké trhy, na kterých působí skupina Assa Abloy. Výběrové řízení probíhalo od října loňského roku do letošního března. Skupina přes své marketingové manažery oslovovala agentury napříč trhy, kde působí.

„Ambicí klienta bylo získat nový kreativní pohled na věc, jelikož se stávající podobou kreativy nebyl spokojený,“ řekl pro MAM Mladen Grebo, acount director a spolumajitel Goodkin (na úvodní fotografii vlevo).

Reklama
ČEZ

Tým agentury nově zajistí kompletní přípravu produktových materiálů a videí pro značky Smartair, Tesa Hotels, Code Handle a Incedo na širším mezinárodním poli poté, co loni Goodkin vyhrála tendr na portfolio značek Assa Abloy v zemích střední a východní Evropy.

„Věříme, že tuzemské agentury mohou přinášet stejnou kvalitu a servis jako ty ‚západní‘. A většinou za nesrovnatelně lepší cenu. Tím mohou české agentury získat na globalizovaném trhu velmi dobrou konkurenční výhodu. Je ale třeba západní klienty přesvědčit právě o kvalitě výstupu a služeb, které tuzemské agentury mají dnes už srovnatelné, což dokazuje i naše vítězství v tomto tendru,“ uzavřel Grebo.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)