Po vyhraném tendru agentura pro skupinu zajistí produkci BTL a produktových materiálů pro region EMEIA.
Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin vyhrála síťový tendr pro všechny evropské, blízkovýchodní a africké trhy, na kterých působí skupina Assa Abloy. Výběrové řízení probíhalo od října loňského roku do letošního března. Skupina přes své marketingové manažery oslovovala agentury napříč trhy, kde působí.
„Ambicí klienta bylo získat nový kreativní pohled na věc, jelikož se stávající podobou kreativy nebyl spokojený,“ řekl pro MAM Mladen Grebo, acount director a spolumajitel Goodkin (na úvodní fotografii vlevo).
Tým agentury nově zajistí kompletní přípravu produktových materiálů a videí pro značky Smartair, Tesa Hotels, Code Handle a Incedo na širším mezinárodním poli poté, co loni Goodkin vyhrála tendr na portfolio značek Assa Abloy v zemích střední a východní Evropy.
„Věříme, že tuzemské agentury mohou přinášet stejnou kvalitu a servis jako ty ‚západní‘. A většinou za nesrovnatelně lepší cenu. Tím mohou české agentury získat na globalizovaném trhu velmi dobrou konkurenční výhodu. Je ale třeba západní klienty přesvědčit právě o kvalitě výstupu a služeb, které tuzemské agentury mají dnes už srovnatelné, což dokazuje i naše vítězství v tomto tendru,“ uzavřel Grebo.