Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
Evropská databanka se v květnu stala členem Asociace českých reklamních agentur, která je nejstarším profesním odborným sdružením v oblasti reklamy a marketingových komunikací v České republice.
Evropská databanka je rodinná česká firma, která působí na trhu 31 let a poskytuje komplexní on-line marketingové služby pro malé a střední firmy a OSVČ. V letošním roce společnost převzali noví majitelé Marek Rokoský a Karel Pavka, kteří v rámci další expanze rozšiřují nabídku nových služeb, posilují obchodní tým a vyhledávají další strategická partnerství.
Evropská databanka provozuje portály edb.cz, edb.eu, poptavka.net, nabidka.net, či ceskaporadna.cz, spolupracuje s více jak 3500 klienty a spravuje databázi 526 960 českých a 107 587 slovenských firem.
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace vznikla už na jaře 1992. Loni řady dvou desítek jejích členů rozšířila společnost Česká produkční. Od roku 2020 je pak AČRA MK zároveň kolektivním členem Asociace komunikačních agentur (AKA).
Asociace českých reklamních agentur je rovněž pořadatelem už šestnáctého ročníku konference Digimedia, která se koná ve středu 1. června v Kongresovém sálu České televize v Praze na Kavčích horách.