Zatímco streamovací služba Netflix nedávno teprve opatrně oznámila zavádění reklamy do svého prostoru v podobě levnějšího typu předplatného, platforma Disney+ už má v tomto ohledu jasnější představu.
V úterý 16. května zástupci společnosti seznámili veřejnost se svými inzertními plány pro platformu, která má zatím 138 milionů globálních předplatitelů. Konkurenční Netflix jich má 228 milionů.
Ještě není jasné, kolik bude nová služba stát a kdy bude spuštěna. Zástupci společnosti, které citoval například list The Wall Street Journal, se ale vyjádřili, že služba bude objem reklamy držet na minimu. Má se jednat v průměru o zhruba čtyři minuty za hodinu. Programová nabídka pro předškoláky by reklamy neměla obsahovat vůbec. Sesterská služba Hulu například věnuje inzerci během jedné hodiny téměř dvojnásobek času.
Podle dostupných informací, které potvrdil například server AdAge, má také Disney+ v plánu odmítnout zadavatele z řad alkoholových značek a politiky. Streamovací platforma je ve složité pozici, protože by špatně zvolenou reklamou mohla přijít o své na rodinnou zábavu orientované předplatitele. Na druhou stranu má výhodu oproti Netflixu, protože nebude do takové míry muset řešit pro značky čím dál důležitější problematiku bezpečnosti. Netflix, který má ve své nabídce například úspěšný, i když brutální, seriál Squid Game, naopak bude pro inzerenty představovat větší rébus.