CMO Partners se stal Robert Chmelař

Na pozici CMO přichází do finanční skupiny Partners Robert Chmelař. Bude mít na starosti marketingovou strategii celé skupiny včetně chystané banky.

„Všechny finanční instituce o sobě tvrdí, že jsou moderní a pomáhají klientům s financemi. Ve skutečnosti ale jen staví co nejziskovější produkty a ty se pak snaží prodat komukoliv, kdo jde kolem, což definuje i jejich marketingovou strategii. Na Partners se mi líbí, že v celé skupině staví řešení šitá na míru podle opravdových potřeb zákazníků, což je u nás unikátní přístup a skvělý základ pro pořádný marketing. Těším se, co dokážeme, až rozjedeme marketing naplno,“ říká Robert Chmelař, který posledních pět let působil na pozici marketingového ředitele v Bohemia Energy, kde zastřešoval marketing všech značek skupiny.

Předtím se více než patnáct let pohyboval ve finančním sektoru na různých marketingových pozicích. Téměř pět let například strávil v Citibank, dalších devět působil ve skupině ING, zprvu ING Pojišťovně (nyní NN), později ING Bank, kde byl zodpovědný za marketing a komunikaci. Zkušenosti získal také v mediální agentuře OMD a založil energetický startup bezDodavatele. Absolvoval MBA na Nottingham Trent University.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk