Lifestylový měsíčník Harper’s Bazaar spouští web v nové podobě. Čtenářům slibuje stylový a inteligentní pohled na módu, krásu, svět známých osobností i každodenní život z různých odvětví. Jedná se o první platformu v rámci nově vznikajícího digitálního hubu lifestylového portfolia Mafry.
V rámci platformy HB Lovers spolupracuje titul s nejzajímavějšími lidmi z různých odvětví – s umělci, designéry, známými osobnostmi či spisovateli. Vzniká tak obsah, který má oslovit publikum napříč generacemi, i ty nejzajímavější značky na trhu. To vše ještě v užším propojení se sociálními sítěmi, které také dostaly novou podobu.
„Jsem nadšená, že konečně můžeme představit novou podobu webu a také Instagramu. Harper’s Bazaar je nejstarším módním titulem na světě s tradicí dlouhých 150 let, ale i přes svou bohatou minulost hledí stále více do budoucnosti. Ukazuje práci vizionářských stylistů, expresivních fotografů, nadaných designérů, ale i talentovaného týmu, který má skvělý cit pro to, co baví české publikum. Chceme čtenářům nabídnout prostor pro inspiraci, ve kterém se budou střetávat zajímavé nápady, příběhy, osobnosti i autoři,“ říká Tatiana Urbanová, head of social hub pro lifestylové tituly mediální skupiny Mafra.
K vznikajícímu digitálnímu hubu lifestylového portfolia Mafra sebrzy se připojí i platformy dalších titulů – Cosmopolitan a Esquire.