BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Společnost BigBoard plánuje více propojit svět OOH a obchodování v online prostředí. V červenci spustí novou online divizi, kterou bude řídit nová posila z O2 Ferdinand Kraus.

Zapracovat chce především na projektech, které již má ve svém portfoliu. Plakatov.cz; hyperinzerce.cz; flowee.cz; prahain.cz; fdb.cz; bleskove.cz; tydenikhrot.cz a drogeo.cz v brzké době projdou výraznými proměnami, které koncovým zákazníkům nabídnou modernější prostředí a vysoký uživatelský komfort.

„Od července spouštíme naši novou online divizi, jejímž cílem bude zejména podpora našich stávajících projektů v online prostředí a zároveň také vyhledávat příležitosti a aktivně vstupovat do již rozběhnutých jiných projektů,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva společnosti BigBoard.

Nová posila z O2

BigBoard plánuje využít bohatých profesních zkušeností Ferdinanda Krause (na úvodním snímku vpravo), který do firmy přejde ze společnosti O2 Czech Republic, kde v současné době působí na pozici Head of O2 Media, O2 Výhody & Data monetization.

„Naším cílem je vytvořit platformu pro dynamický růst on-line projektů. Máme v plánu agregovat technologie, media a know-how na jedno místo. Jsem přesvědčen, že díky tomu můžeme výrazným způsobem posunout dopředu naše stávající projekty a budoucím potencionálním partnerům nabídnout zázemí silné a velké firmy, které by pro ně bylo jinak složitě dostupné. Od partnerů očekáváme lidský kapitál v podobě výjimečných nápadů a touhy být nejlepší,“ přibližuje své záměry Ferdinand Kraus a dodává, že velký focus bude věnovat práci s daty. Budoucnost spatřuje v excelentní orientaci směrem k zákazníkovi, pochopení jeho potřeb a jejich následném naplnění ve správný čas a na správném místě.

Nové aktivity budou v praxi znamenat, že vznikající online divize vyhledá zajímavé projekty v podobě například e-shopů, jimž nabídne podporu ve formě reklamních kampaní a technologického zázemí, výměnou za kapitálový vstup do projektu. Součástí nabídky bude i pomoc s nastavením marketingové, brandové, produktové a růstové strategie.

BigBoard k realizaci využije jak stávajících zaměstnanců, tak přivítá i další zájemce o online, a to zejména odborníky na projektové řízení a zkušené produktové managery.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia