Do oborové soutěže PR Klubu mohou firmy, agentury i instituce posílat své projekty až do 14. dubna.
Dvacátý ročník oborové soutěže Zlatý středník, který pořádá profesní organizace PR Klub, prodloužil termín pro přijímání přihlášek o dva týdny. Agentury, zadavatelé i instituce tak mohou své projekty zasílat do soutěže přihlašovat až do 14. dubna.
„Původně jsme to neměli v plánu, ani poslední dva roky jsme v Česku termíny neprodlužovali, přesvědčil nás k tomu ale vysoký zájem přihlašovatelů,“ uvedla výkonný ředitelka PR Klubu Michaela Pišiová. Některé agentury navíc původní termín 31. března nestíhaly kvůli mimořádným aktivitám spojeným s invazí na Ukrajinu.
Jubilejní ročník Zlatého středníku letos soutěž nabízí dvacet kategorií. Nově mohou firmy, agentury i veřejné instituce poměřit své síly na poli podcastů a komunikace udržitelných investic (ESG).
„Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ uvedla již dříve Pišiová.
Přihlášené práce ohodnotí téměř stovka českých i slovenských porotců, které opět dají všem projektům zpětnou vazbu. Už třetím rokem soutěž rovněž přijímá přihlášky ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ dodal Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti.