Zlatý středník prodloužil termín na přihlášky

Do oborové soutěže PR Klubu mohou firmy, agentury i instituce posílat své projekty až do 14. dubna.

Dvacátý ročník oborové soutěže Zlatý středník, který pořádá profesní organizace PR Klub, prodloužil termín pro přijímání přihlášek o dva týdny. Agentury, zadavatelé i instituce tak mohou své projekty zasílat do soutěže přihlašovat až do 14. dubna.

„Původně jsme to neměli v plánu, ani poslední dva roky jsme v Česku termíny neprodlužovali, přesvědčil nás k tomu ale vysoký zájem přihlašovatelů,“ uvedla výkonný ředitelka PR Klubu Michaela Pišiová. Některé agentury navíc původní termín 31. března nestíhaly kvůli mimořádným aktivitám spojeným s invazí na Ukrajinu.

Jubilejní ročník Zlatého středníku letos soutěž nabízí dvacet kategorií. Nově mohou firmy, agentury i veřejné instituce poměřit své síly na poli podcastů a komunikace udržitelných investic (ESG).

„Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ uvedla již dříve Pišiová.

Přihlášené práce ohodnotí téměř stovka českých i slovenských porotců, které opět dají všem projektům zpětnou vazbu. Už třetím rokem soutěž rovněž přijímá přihlášky ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ dodal Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia