Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere doplňují první pětku největších inzerentů Reckitt Benckiser, Procter & Gamble, Unilever a AC Marca.
Jarní přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v segmentu detergentů, čisticích a lešticích prostředků připravila v rámci zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumná agentura Nielsen Admosphere.
Podle dat za první kvartál letošního roku zadavatelům v tomto segmentu vévodí skupina Henkel ČR, která podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru za inzerci utratila necelých 146 milionů korun. Následuje ho tuzemské zastoupení společnosti Reckitt Benckiser, které využilo prostor v ceníkové hodnotě 117 milionů korun. Zbylí zástupci první pětky – Procter & Gamble, Unilever a AC Marca – utratili každý pod sto milionů korun.
Z pohledu samotných produktů jsou podle ceníkových hodnot prostoru nejinzerovanějšími produkty v tomto segmentu Finish a Vanish. Oba patří do sortimentu druhého největšího inzerenta Reckitt Benckiser. Zbylé tři řady výrobků z první pětice nejinzerovanějších už spadají pod Henkel.