Za reklamy na čisticí prostředky utrácí nejvíce Henkel

Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere doplňují první pětku největších inzerentů Reckitt Benckiser, Procter & Gamble, Unilever a AC Marca.

Jarní přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v segmentu detergentů, čisticích a lešticích prostředků připravila v rámci zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumná agentura Nielsen Admosphere.

Podle dat za první kvartál letošního roku zadavatelům v tomto segmentu vévodí skupina Henkel ČR, která podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru za inzerci utratila necelých 146 milionů korun. Následuje ho tuzemské zastoupení společnosti Reckitt Benckiser, které využilo prostor v ceníkové hodnotě 117 milionů korun. Zbylí zástupci první pětky – Procter & Gamble, Unilever a AC Marca – utratili každý pod sto milionů korun.

Z pohledu samotných produktů jsou podle ceníkových hodnot prostoru nejinzerovanějšími produkty v tomto segmentu Finish a Vanish. Oba patří do sortimentu druhého největšího inzerenta Reckitt Benckiser. Zbylé tři řady výrobků z první pětice nejinzerovanějších už spadají pod Henkel.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC