Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Za reklamy na čisticí prostředky utrácí nejvíce Henkel

Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere doplňují první pětku největších inzerentů Reckitt Benckiser, Procter & Gamble, Unilever a AC Marca.

Jarní přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v segmentu detergentů, čisticích a lešticích prostředků připravila v rámci zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumná agentura Nielsen Admosphere.

Podle dat za první kvartál letošního roku zadavatelům v tomto segmentu vévodí skupina Henkel ČR, která podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru za inzerci utratila necelých 146 milionů korun. Následuje ho tuzemské zastoupení společnosti Reckitt Benckiser, které využilo prostor v ceníkové hodnotě 117 milionů korun. Zbylí zástupci první pětky – Procter & Gamble, Unilever a AC Marca – utratili každý pod sto milionů korun.

Reklama
ČEZ

Z pohledu samotných produktů jsou podle ceníkových hodnot prostoru nejinzerovanějšími produkty v tomto segmentu Finish a Vanish. Oba patří do sortimentu druhého největšího inzerenta Reckitt Benckiser. Zbylé tři řady výrobků z první pětice nejinzerovanějších už spadají pod Henkel.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)