Soutěž mladých talentů ocenila rovněž další tým z Ogilvy a dvojice z agentury Publicis Groupe či z Plzeňského Prazdroje.
Čtrnáctý ročník soutěže pro mladé talenty Young Lions rozdal ve středu 6. dubna ocenění v kategorii PR, v níž se o přízeň poroty utkalo jedenáct týmů. Ty dostaly za úkoly připravit kampaň pro neziskovou organizaci Ergo Aktiv, která se zabývá rehabilitací osob se získaným poškozením mozku. Projekt měl přesvědčit zástupce firem o benefitech přijímání dobrovolníků po mrtvici a k tomu, aby se jejich společnosti zapojily. Zároveň měl rozšířit povědomí o programu mezi lidmi, kteří mrtvici měli, a představit možnost, jak znovu získat sebevědomí a zapojit se do pracovního procesu.
Nejlépe se podle poroty úkolu zhostily Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R. Porotu pak zaujaly dvě dvojice, které obě získaly druhé místo. Šlo o tým Ondřeje Švedy a Jany Pfeiferové z Publicis Groupe a tým Karolíny Kostkové a Andrey Všetečkové z Ogilvy. Třetí místo uděleno nebylo, ale čestné uznání získaly Lucie Veselá a Anna Zmátlová z Plzeňského Prazdroje.
O pořadí rozhodovala, v jejímž čele byl prezident Charlie Coney, šéf pro strategii a kreativu Ogilvy PR pro Velkou Británii a EMEA. Dále v ní usedli: Zuzana Holá, ředitelka pro komunikaci a udržitelnost ve Vodafone, Pavel Jína, mluvčí a PR manažer Škoda Auto ČR, expertka na komunikaci Martina Kemrová a Dita Stejskalová, výkonná ředitelka české Ogilvy PR & Influence.
1. místo: Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R
2. místo: Ondřej Šveda a Jana Pfeiferová, Publicis Groupe
2. místo: Karolína Kostková a Andrea Všetečková, Ogilvy
Čestné uznání poroty:
Lucie Veselá a Anna Zmátlová, Plzeňský Prazdroj
Hybridní ročník
V následujících dnech budou vyhlášeni vítězové dalších tradičních kategorií soutěže Young Lions, kterou v Česku pořádá společnost Lionhearted jako oficiální reprezentant festivalu kreativity Cannes Lions. Po kategorii Media, Digital a PR následují Print a Marketers.
Ve všech kategoriích soutěží dvojice mladých talentů, které dostaly v jeden den (pátek 1. dubna) zadání od partnerských neziskových organizací a měly 24 hodin na vypracování jednotlivých projektů. Ty musejí v pěti soutěžních dnech během pěti minut odprezentovat porotě dané kategorie. Ta vybírá jednotlivé vítěze a v rámci „Feedback sessions“ dává zpětnou vazbu všem účastníkům.
Po dvou letech, kdy se kvůli pandemii soutěž konala kompletně online, je letošní ročník hybridní. Zadání proběhlo v pátek fyzicky v sídle generálního partnera soutěže agenturní skupiny WPP, v kampusu „reklamních podniků“. Tam zároveň na závěr národního kola proběhne 11. dubna Awards & Networking Night, při níž se setkají soutěžící, porotci i klienti v podobě neziskových organizací. Soutěž se zároveň rozhodli podpořit Media Coach – Petr Majerik, Plzeňský Prazdroj a Kofola.
Odměnou pro medailisty je dvoudenní akce Winners camp, která proběhne opět online 27. a 28. května. Účastnit se jí budou osobnosti z reklamního byznysu z celého světa. Díky podpoře skupiny GroupM, která se stala hlavním partnerem kategorie Digital, se po několika letech vrací pro vítěze této kategorie možnost reprezentovat Česko na světové soutěži Young Lions během Cannes Lions. Ta letos rovněž probíhá online.