Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WMC/Grey se zbavuje podílu v agentuře Inhubo, s jejím týmem zakládá Engine Room

Novou agenturu povede Zuzana Procházková, která do ní z Inhuba přechází s celým týmem i externími klienty.

Skupina WMC/Grey se zbavuje podílu v agentuře Inhubo, kterou založil podnikatel Václav Staněk stojící i za firmami jako Vasky nebo Wunders. Skupina v ní od loňského ledna držela 30 procent a podíl v červnu navýšila na 40 procent. Místo toho WMC/Grey zakládá novou agenturu Engine Room, povede ji Zuzana Procházková, která do ní z Inhuba přechází s celým týmem i externími klienty.

„Partnerství nám jako společníkům přestalo kvůli rozdílným vizím z dlouhodobého hlediska dávat ten smysl, který jsme od spolupráce původně očekávali. Václav Staněk odkupuje zpět podíl vlastněný WMC/Grey a bude se plně věnovat svým značkám, zatímco Engine Room převezme agenturní činnost pro externí klienty v souladu s vizí WMC/Grey, se kterou skupina do společnosti Inhubo před rokem vstupovala,“ vysvětlil Tomáš Vondráček, většinový majitel WMC/Grey a ředitel agentury ACTUM Digital, aktuální kroky, pro které se s Václavem Staňkem rozhodli.

Reklama

Nově vznikající agentura Engine Room zaměřená na digitální marketing firmám střední velikosti nabídne celé spektrum služeb pokrývajících influencer marketing, „community building“ a propagaci na sociálních sítích. Spolu s týmem Inhuba do ní přejdou všichni externí klienti, jako jsou Avene, Bageterie Boulevard či Forbes.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)