Novou agenturu povede Zuzana Procházková, která do ní z Inhuba přechází s celým týmem i externími klienty.
Skupina WMC/Grey se zbavuje podílu v agentuře Inhubo, kterou založil podnikatel Václav Staněk stojící i za firmami jako Vasky nebo Wunders. Skupina v ní od loňského ledna držela 30 procent a podíl v červnu navýšila na 40 procent. Místo toho WMC/Grey zakládá novou agenturu Engine Room, povede ji Zuzana Procházková, která do ní z Inhuba přechází s celým týmem i externími klienty.
„Partnerství nám jako společníkům přestalo kvůli rozdílným vizím z dlouhodobého hlediska dávat ten smysl, který jsme od spolupráce původně očekávali. Václav Staněk odkupuje zpět podíl vlastněný WMC/Grey a bude se plně věnovat svým značkám, zatímco Engine Room převezme agenturní činnost pro externí klienty v souladu s vizí WMC/Grey, se kterou skupina do společnosti Inhubo před rokem vstupovala,“ vysvětlil Tomáš Vondráček, většinový majitel WMC/Grey a ředitel agentury ACTUM Digital, aktuální kroky, pro které se s Václavem Staňkem rozhodli.
Nově vznikající agentura Engine Room zaměřená na digitální marketing firmám střední velikosti nabídne celé spektrum služeb pokrývajících influencer marketing, „community building“ a propagaci na sociálních sítích. Spolu s týmem Inhuba do ní přejdou všichni externí klienti, jako jsou Avene, Bageterie Boulevard či Forbes.