Česká značka Vitana kampaní s podtitulem „Pojďme gorilovat“ oslovuje všechny milovníky grilování a nabízí zákazníkům novinky pro letošní sezónu.
Stejně jako v předchozích letech, Vitana staví komunikaci v grilovací sezóně na oblíbené kampani „gorilování“ v čele s panem Gorilou. Letos se konkrétně rozhodli spotřebitelům přiblížit význam slova „gorilování“. „Skrývá se za ním pouto mezi rodičem a dítětem, kdy děti žadoní u rodičů, aby se mohlo jít ‚gorilovat‘ a oni jim to splní. Slovo ‚gorilovat‘ je tedy slovní hříčkou, kterou mnoho dětí může místo správného slova grilování používat,“ uvedla Michaela Plecitá, produktová manažerka Orkla Foods Česko a Slovensko.
Pro nadcházející TV a online komunikaci je využit reklamní spot, jehož leitmotivem je opět píseň, tentokrát však speciálně vymyšlena z kreativní líhně agentury WMC Grey.
Dva spoty o délce 15 a 30 sekund budou postupně nasazeny od úterý 26. dubna v televizi a online médiích. Součástí komunikační kampaně s claimem „Pojďme gorilovat“ budou také spotřebitelské soutěže, dále nejrůznější in-store a PR aktivity, které budou postupně informovat o nových produktech v kategorii koření a dressingů.
Zájem o grilování v městské zeleni podporuje Vitana také výstavbou veřejných grilovišť. V rámci projektu „Grilujeme ve městě“ společnost vybudovala zatím patnáct grilovacích míst po celé republice.
Informace o kampani:
Klient: Orkla Foods Česká a Slovenská republika
Značka: Vitana
Kreativní agentura: WMC Grey
Digital: Marketup
PR: Havas PR
Mediamix: TVC 30‘‘ a 15‘‘, digital, PR