Vitana kampaní vítá g(o)rilovací sezonu

Česká značka Vitana kampaní s podtitulem „Pojďme gorilovat“ oslovuje všechny milovníky grilování a nabízí zákazníkům novinky pro letošní sezónu.

Stejně jako v předchozích letech, Vitana staví komunikaci v grilovací sezóně na oblíbené kampani „gorilování“ v čele s panem Gorilou. Letos se konkrétně rozhodli spotřebitelům přiblížit význam slova „gorilování“. „Skrývá se za ním pouto mezi rodičem a dítětem, kdy děti žadoní u rodičů, aby se mohlo jít ‚gorilovat‘ a oni jim to splní. Slovo ‚gorilovat‘ je tedy slovní hříčkou, kterou mnoho dětí může místo správného slova grilování používat,“ uvedla Michaela Plecitá, produktová manažerka Orkla Foods Česko a Slovensko.

Pro nadcházející TV a online komunikaci je využit reklamní spot, jehož leitmotivem je opět píseň, tentokrát však speciálně vymyšlena z kreativní líhně agentury WMC Grey.

Dva spoty o délce 15 a 30 sekund budou postupně nasazeny od úterý 26. dubna v televizi a online médiích. Součástí komunikační kampaně s claimem „Pojďme gorilovat“ budou také spotřebitelské soutěže, dále nejrůznější in-store a PR aktivity, které budou postupně informovat o nových produktech v kategorii koření a dressingů.

Zájem o grilování v městské zeleni podporuje Vitana také výstavbou veřejných grilovišť. V rámci projektu „Grilujeme ve městě“ společnost vybudovala zatím patnáct grilovacích míst po celé republice.

Informace o kampani:

Klient: Orkla Foods Česká a Slovenská republika

Značka: Vitana

Kreativní agentura: WMC Grey

Digital: Marketup

PR: Havas PR

Mediamix: TVC 30‘‘ a 15‘‘, digital, PR

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia