Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V březnu si nejvíce polepšily OOH a rozhlas

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v březnu co do objemu nejlépe dařilo televizi. Největší růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenala venkovní reklama a rozhlas.

Kromě OOH všechny mediatypy překonaly ceníkové objemy z březnu roku 2020. V případě TV hodnota prostoru přesáhla ve třetím měsíci letošního roku šest miliard korun. Jedná se o meziroční nárůst jen o dvě procenta, což je nejméně ze všech sledovaných mediatypů. Co do objemu je to ale více než v roce 2020, kdy se ceníková hodnota inzertního prostoru v TV pohybovala kolem 5,7 miliardy korun.

Tisk, u něhož za letošní březen ceníková hodnota reklamního prostoru dosáhla 1,6 miliardy korun, si meziročně polepšil o 10 procent. V roce 2020 dosáhl na 1,4 miliardy korun.

Reklama
ČEZ

V případě rozhlasu a venkovní reklamy jsou výsledky horší, i když v meziročním srovnání rostou relativně rychleji. Rozhlas za březen meziročně přidal 26 procent na ceníkovou hodnotu 717 milionů korun. Ceníková hodnota reklamního prostoru v případě OOH meziročně vyrostla dokonce o 35 procent na 362 milionů korun. V případě OOH se pořád jedná o částku nižší než v roce 2020, kdy se hodnota inzertního prostoru ve třetím měsíci roku rovnala 450 milionům korun. U rozhlasu to ale bylo méně, 576 milionů korun v březnu 2020.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)