Na rostoucím a postupně se otevírajícím trhu s marihuanou se uchytily celebrity, které se dlouho zasazovaly o její legalizaci a šířily její „dobré jméno“.
Snoop Dogg
Legendárný raper s vlastním jménem Cordozar Calvin Broadus je s marihuanou spojený od začátku své kariéry. „Vždy jsem věděl o prospěšných účincích CBD i THC, dávno před tím, než to začalo být populární,“ uvedl mimo jiné pro americký Forbes Snoop Dogg, který už v roce 2015 rozjel byznys s marihuanou pro medicinské i rekreační užití pod značkou Leafs by Snoop (LBS).
Výrobky produkuje a distribuuje kanadská společnost Canopy Growth, vizuální identitu pro ně vytvořila společnost Pentagram. „Snoop i jeho tým jsou důsledně zodpovědní ohledně užívání produktů, které jsou jasně cílené na odpovědné dospělé. Balení musejí být neprůhledná a před dětmi zabezpečená,“ říká k tomu agentura ve své prezentaci.
Už v roce 2015 také Snoop založil produkční společnost Merry Jane, která mimo jiné provozuje stejnojmenný server, jenž se věnuje popularizaci, zpravodajství a životního stylu spojeném s marihuanou. Není divu, že získal Snoop Dogg první cenu za celoživotní přínos oboru na Clio Cannabis Awards v roce 2020.
Willie Nelson
Loni získal ocenění za celoživotní přínos na Clio Cannabis Awards populární americký countryový zpěvák Willie Nelson. Už 88letý umělec má rovněž za sebou dlouhé dekády propagování léčivých účinků marihuany a konopných produktů. Se svým týmem má rovněž na svědomí několik řad produktů pod značkami Willie’s Reserve, v níž je nabízena marihuana od nezávislých farmářů, nebo Willie’s Remedy, která nabízí čaje, kávu i olejové tinktury s CBD. Sám Nelson se mimo jiné v talk show Jimmyho Fellona označil za „hlavního ochutnavače“ produktů své značky. Loni také spolu s partnery rozjel výroční konferenci pro popularizaci a edukaci o oboru Luck Summit: Planting the Seed, jejíž druhý ročník startuje 20. dubna.
Seth Rogen
Zálibou k marihuaně je známý i komik, scénárista, producent a režisér Seth Rogen. Ani on nemohl chybět v konopném byznysu, a tak se svým filmařským partnerem Evanem Goldbergem založili loni v březnu značku Houseplant. Ta vedle konopných produktů nabízí i ručně vyráběné doplňky od popelníků a lamp až po vázy či zapalovače. Některé z nich jsou údajně dílem samotného Rogena.
Letos značka vstupuje na trh USA a při té příležitosti prošly její obaly redesignem od agentur MA-MA a Pràctica. Dózy na marihuanu připomínají stavebnice LEGO a podobně se dají skládat na sebe, jsou ve třech barvách podle variet konopí, které Housplant prodává. Barevná balení doplňkového zboží pak zboku doplňují modernisticky jednoduché kresby samotných produktů. Na základě původního logotypu agentury vytvořily i speciální typografii.
Jay Z
V prosinci 2020 přišel s vlastní značkou Monogram i Shawn „Jay-Z“ Carter, raper a manžel zpěvačky Beyoncé. Mateřská společnost Monogramu The Parent Company koupila několk dalších společností z oboru a už loni v květnu si tak zajistila kapacity na produkci více než 408 tun kalifornské marihuany. Monogram se podle svého claimu zasahuje o novou éru cannabis spojenou s „důstojností, péčí a konzistentností“.