Komunikační skupina propojuje týmy pro nový byznys, rozvoj obchodních příležitostí zastřeší Hanzlík, který dosud vedl nákupní týmy.
Publicis Groupe vytvořila novou pozici „chief growth officer“, která propojuje týmy pro nový byznys všech tří divizí skupiny – komunikace, média, data & technologie. Nové uspořádání je prohloubením modelu Power of One a posílí spolupráci napříč skupinou v oblasti nových obchodních příležitostí i strategického rozvoje stávajících klientů a usnadní tak realizaci komplexních řešení na míru.
Novou pozici obsazuje Jan Hanzlík (na úvodní fotografii), který ve skupině dosud vedl jako obchodní ředitel pro online a print nákupní týmy pro online a print. Hanzlík působí v Publicis Groupe od roku 2020, předtím pracoval sedm let ve vydavatelství Czech New Center, kde řídil online prodej.
Jeho dosavadní agendu převezmou stávající členové nákupního týmu Mario Sklenka (online) a Jana Puchtová (print).
„Klienti očekávají komplexní řešení, která jim pomůžou uspět v dnešní turbulentní době. A je to právě kombinace marketingových disciplín a technologií, která je klíčem pro růst a budování unikátní a efektivnější marketingové strategie,“ říká ke změnám Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.