Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Media Club má novou korporátní identitu

Mediální zastupitelství Media Club po devíti letech mění logo i svou grafickou výbavu. Nový symbol, použitá barevná paleta i přidané logo Primy odrážejí klíčové atributy skupiny Prima. Za podobou stojí audiovizuální studio Department v čele s Michalem Pacinou, kteří se již od roku 2014 podílejí na utváření vizuální identity skupiny Prima i jejích pořadů.

Autoři do grafiky otiskli dynamičnost doby a hravě pracují s barevnými grafy, které symbolizují plánování a reporting mediálních kampaní.

„Změna vizuální identity reflektuje růst mediálního zastupitelství Media Club. Původní logo z roku 2013 pracovalo pouze se symboly TV, rádia a webu. Nový design zohledňuje rozšíření mediatypů skupiny Prima o sociální sítě i printy a zároveň reflektuje možnosti spolupráce na poli eventů. Nové logo v podobě barevné ,galaxie´ zároveň symbolizuje dynamičnost doby a synergické propojování jednotlivých značek rodiny Prima,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Reklama
ČEZ

Grafického refreshe se dočkalo i písmo obchodního zastupitelství Media Club, studio Department vsadilo na volně dostupný bezpatkový font Sora. Nová grafická identita se bude postupně promítat do všech marketingových materiálů mediálního zastupitelství Media Club, včetně komunikace na sociálních sítích.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)