Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketup dosáhla za rok 2021 tržeb 245 milionů korun

Agentura rostla dvojciferným tempem a do budoucna plánuje, že tržby zdvojnásobí každé tři roky.

Tržby full-service digitální agentury Marketup loni meziročně vyrostly o 26 procent na 245 milionů korun. Společnost spravovala marketingové rozpočty klientů ve výši 411 milionů korun, což bylo o 29 procent víc než v roce 2020. Tržby v datových službách rostly agentuře více než trojnásobně. O více než 70 procent se zvýšily rovněž příjmy ze subdodávek, zejména v oblasti videoprodukce a dalších produkčních služeb.

Za poslední tři roky zvýšil Marketup tržby více než 2,5krát. V dalších letech plánuje pokračovat v podobném tempu růstu a zdvojnásobit obrat každé tři roky.

Reklama
ČEZ

Loni agentura přijala 25 nových kolegů, mezi nimiž byl i nový šéf kreativy Andrej Štuk. „Od nástupu do nové role se Andrejovi podařilo vybudovat nový kreativní tým, který pomůže značkám vhodně reagovat na dnešní dynamické a méně předvídatelné prostředí,“ řekl Miroslav Král, CEO agentury (na úvodní fotografii vpravo).

K plánům do budoucna pak Král mimo jiné dodal: „Rozšiřujeme naše služby za hranice digitálního marketingu a propojujeme marketingové technologie, kreativitu, sociální sítě, tvorbu obsahu a média včetně těch tradičních. Pro klienta to znamená výrazné zefektivnění procesů a komfort jednoho týmu.“

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)