Český výrobce a prodejce zdravé výživy Aktin, obsadil pozici CMO. Josef Buryan přišel z evropské centrály Meta, kde poslední tři roky vedl globální MarTech projekty a konzultoval business a marketing s největšími inzerenty v rámci regionu. Přináší sebou zkušenosti od nejinovativnějších firem v social media a influencer marketingu.
Buryan se v e-commerce a social media oboru pohybuje už více než 10 let. Vedl marketing v cashback portálu Tipli a podílel se na úspěšných online projektech v 5DM.cz. A představuje svou misi v marketingu Aktinu:
„Naším poselstvím je odstraňovat bullshit z vertikály zdraví & fitness. Přiložit ruku k dílu marketingem na světové úrovni s důrazem na top kvalitu produktů s minimalistickým složením. A zásadně bez zavádějících reklam.“
Na letošní rok se svým týmem cílí, i po předchozích silných letech, na meziroční růst. „Díky novému logistickému zázemí v Brně jsme připraveni a chystáme se rozšiřovat portfolio produktů o spoustu novinek, jak v potravinách, tak v módě,“ popisuje. Marketingový tým má Aktin kompletně in-house a nehodlá na tom nic měnit.