Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketing Aktinu vede Josef Buryan

Český výrobce a prodejce zdravé výživy Aktin, obsadil pozici CMO. Josef Buryan přišel z evropské centrály Meta, kde poslední tři roky vedl globální MarTech projekty a konzultoval business a marketing s největšími inzerenty v rámci regionu. Přináší sebou zkušenosti od nejinovativnějších firem v social media a influencer marketingu.

Buryan se v e-commerce a social media oboru pohybuje už více než 10 let. Vedl marketing v cashback portálu Tipli a podílel se na úspěšných online projektech v 5DM.cz. A představuje svou misi v marketingu Aktinu:

„Naším poselstvím je odstraňovat bullshit z vertikály zdraví & fitness. Přiložit ruku k dílu marketingem na světové úrovni s důrazem na top kvalitu produktů s minimalistickým složením. A zásadně bez zavádějících reklam.“

Na letošní rok se svým týmem cílí, i po předchozích silných letech, na meziroční růst. „Díky novému logistickému zázemí v Brně jsme připraveni a chystáme se rozšiřovat portfolio produktů o spoustu novinek, jak v potravinách, tak v módě,“ popisuje. Marketingový tým má Aktin kompletně in-house a nehodlá na tom nic měnit.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)