Nový kreativní koncept pro Jobs.cz z dílny agentury Kaspen/Jung v. Matt reaguje na změny chování lidí posledních let. Pracovní portál si nechal nejlepší návrhy otestovat i s ohledem na nevyzpytatelnou náladu ve společnosti v kontextu pandemie a finanční nejistoty domácností.
Novým úkolem bude oslovovat především ty, kteří jsou se svojí pozicí spíše spokojeni. V koncepci se proto Jobs.cz zaměřuje na „Skvělou šanci na skvělý job“. „V posledním roce jsme v Jobs.cz udělali spoustu práce a dali jsme si záležet na pochopení posunu ve vztahu ke změně práce na základě interních a externích vlivů. Podařilo se nám ukotvit positioning značky, její komunikaci a vypsat výběrové řízení na kreativní agenturu,“ říká marketingový manažer pracovních portálů LMC Milan Fořt. Rozhovor s ním jsme přinesli v MAM 6/2022.
Podle Fořta viděli v Jobs.cz více než 12 různých přístupů od čtyř vybraných agentur. Do finále posunuli tři koncepty, které kvalitativně otestovali. „Testování jsme zvolili, protože jsme chtěli pochopit aktuální náladu a postupující změny ve společnosti. Ve výběrovém řízení jsme vybrali agenturu Kaspen/Jung v. Matt, která nám pomohla vytvořit a dotáhnout novou komunikaci v rekordně rychlém čase a za to jim patří velké díky,“ pochvaluje si Fořt.
„Pandemická, politická a ekonomická situace a změny přinášejí výraznou nejistotu do společnosti, a proto si náš strategický přístup opírající se o nejaktuálnější data dává za cíl dodávat lidem podporu a ujištění, že najít si lepší job nebylo nikdy snazší. Kreativní ztvárnění pak vybízí k zamyšlení, zda často dobrá a rutinní práce je pro nás dost dobrá a nemohla by být lepší,“ popisuje koncept Martin Pešta, managing director Kaspen/Jung v. Matt.
Kampaň poběží v TV, na velkých plochách v Praze a Brně, v pražském metru a CLVs i v on-line prostředí, které řeší agentury SocialSharks a Fragile.
Poslední kampaň „změna“, ještě od původní agentury Outbreak, se zejména kvůli covidu úplně netrefila do nálady ve společnosti. I proto se teď v rámci tendru v Jobs.cz rozhodli pro rozsáhlé testování, aby kampaň odpovídala společenským změnám.