Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Investičníweb.cz patří pod Premium Media Group

Mediální dům Premium Media Group od dubna rozšiřuje portfolio o nezávislý zpravodajský portál o investicích. Investicniweb.cz funguje od roku 2009 a jeho návštěvnost každoročně roste. Premium Media Group plánuje zásadně rozšířit obsah webu o nová témata, ale i přijít s novými formáty pro inzerenty.

Obsahové zaměření webu se rozšíří o investice do nemovitostí, trh s uměním, startupy, crypto či blockchain. V následujících měsících se proto chystá posílit redakční tým. Cílem mediálního domu je být pro firmy zásadním partnerem při komunikaci s prémiovou cílovou skupinou a pokrývat jak byznysové, tak volnočasové aktivity této skupiny. „Médium zaměřené na investice do této strategie zapadá a umožnuje klientům nabízet komplexní kampaně napříč tituly,“ vysvětluje CEO Premium Media Group Štěpán Dlouhý. „Po nedávném redesignu webu Estate.cz je Investicniweb.cz dalším krokem v naší expanzi v oblasti online médií. Redakční tým, který za webem stojí, je pro naše vydavatelství velkou posilou a jejich odbornost využijeme i v dalších titulech,“ dodává Dlouhý. 

Portál Investicnweb.cz byl založen v roce 2009 a za dobu své existence vyprodukoval přes 250 tisíc článků, okolo 5 tisíc videí a profilové rozhovory s více než 500 zástupci top managementu českých firem. „Investicniweb.cz je unikátním portálem, který přináší exkluzivní informace o ekonomice, financích a investicích v kontextu aktuálního dění. Meziroční nárůst návštěvnosti dosáhl 20 procent a její navýšení očekáváme i pro letošní rok, “ vysvětluje šéfredaktor webu Petr Novotný a dodává, že velmi atraktivní nejen pro čtenáře, ale i pro inzerenty: „Efektivně cílíme na přesně definované a obtížně dosažitelné čtenářské publikum ze socioekonomické skupiny A, které pravidelně investuje a zajímá se o alternativní investice.“

Skrze propojení s magazíny Premium Media Group představuje investicniweb.cz příležitost komplexního oslovení prémiové cílové skupiny. Obsah webu je zasílán elektronickou distribucí na zcela výjimečnou bázi čítající více než 15 000 e-mailových kontaktů, má silnou základnu čtenářů a diváků na sociálních sítích, na kterých nezávislá redakce vytváří poutavý textový a video obsah.

V současné době se počet uživatelů portálu Investicniweb.cz pohybuje nad 150 tisíci za měsíc a počet zobrazených stran okolo 300 tisíc za měsíc. Na Facebooku, Twitteru a YouTube má přes 45 000 fanoušků.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)