Do Asociace online vydavatelů vstoupilo Extra Online Media

Vydavatelství Extra Online Media s měsíčním dosahem nad pět milionů čtenářů posílil Asociaci online vydavatelů. Přesvědčily ho výsledky AOV „ve prospěch nezávislých médií a žurnalistiky“. Počet členů asociace se tak zvýšil na šestnáct.

Už v březnu rozšířily řady asociace Studentské listy, největší nezávislé studentské médium v Česku. Nyní přichází Extra Online Media, vydavatel jednoho z největších tuzemských webů, společenského magazínu Extra.cz, či jedničky mezi kulinářskými tituly Toprecepty.cz a dalších úspěšných internetových médií.

„Směřování asociace a její hodnotové ukotvení se evidentně potkává s poptávkou vydavatelů. Máme za sebou necelý rok existence a z původních tří zakládajících členů je nás už šestnáct. To je dobře viditelný ukazatel naší práce,“ říká Libor Matoušek, předseda představenstva AOV.

Spolumajitel Extra Online Media, Tomáš Kačena, připomíná, že se jeho vstupem zvyšuje i zásah celé asociace: „Jsem velmi rád, že se stáváme členy AOV. Sleduji už delší dobu aktivity asociace a vím, že dávají smysl. Blízké jsou nám i její legislativní cíle, takže vstup je logickým krokem. Jsem zároveň rád, že se i díky našemu zásahu víc než pět milionů čtenářů zvyšuje její relevance na vydavatelském trhu.“

Asociace online vydavatelů vznikla zdola, díky čemuž má odpovídající drive. Mezi členy jsou také další těžké váhy vydavatelské branže: Echo24.cz, Info.cz, magazín Reportér, Fórum24.cz nebo regionální síť Drbna.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia