Digitální transformaci začaly v posledním roce intenzivně řešit i firmy, kterých se dříve prakticky netýkala. Celé odvětví několikanásobně vyrostlo, rychle se posouvá a proniká i do marketingu.
Třetí ročník Digital Transformation Summitu proto už za měsíc přinese nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých lídrů v automatizaci a digitalizaci marketingu, firemních procesů či obchodu, stejně jako pohled a novinky přímo od Salesforce, celosvětově nejinteligentnějšího systému řízení vztahů se zákazníky.
Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. 12. května se v Kongresovém centru v Praze i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí osm lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.
„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem z různých segmentů ekonomiky. A to ať už člověk pracuje v marketingu, zákaznickém servisu, obchodu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.
V hlavní roli inspirace
DTS odstartuje Salesforce, který je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení. Hrvoje Supić, regionální viceprezident Salesforce pro střední a východní Evropu, představí kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci novinky i nejnovější trendy a také srovná stav digitalizace v Česku a na Slovensku se západními trendy.
Těžištěm celého summitu pak budou hlavně inspirativní příběhy firem a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci. Tajemství svého úspěchu poodhalí společnosti jako Česká spořitelna, Carvago, Moneta, Slovnaft nebo Bobcat.
Účastníci se od lídrů těchto a dalších firem dozví například to, jak probíhá transformace marketingu ve finanční sféře, jak díky automatizaci zvýšit efektivitu zaměstnanců, jak a proč digitalizovat obchodní proces nebo jak díky moderním technologiím zlepšit spokojenost zákazníků.
Návštěvníci Kongresového centra se mohou těšit také na tradičně živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla hledat odpověď na otázku, zda jsou pro transformaci firem důležitější technologie nebo lidé.