Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Digital Transformation Summit ukáže možnosti automatizace marketingu i obchodu  

Digitální transformaci začaly v posledním roce intenzivně řešit i firmy, kterých se dříve prakticky netýkala. Celé odvětví několikanásobně vyrostlo, rychle se posouvá a proniká i do marketingu.

Třetí ročník Digital Transformation Summitu proto už za měsíc přinese nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých lídrů v automatizaci a digitalizaci marketingu, firemních procesů či obchodu, stejně jako pohled a novinky přímo od Salesforce, celosvětově nejinteligentnějšího systému řízení vztahů se zákazníky.

Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. 12. května se v Kongresovém centru v Praze i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí osm lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.  

Reklama
ČEZ

„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem z různých segmentů ekonomiky. A to ať už člověk pracuje v marketingu, zákaznickém servisu, obchodu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.

V hlavní roli inspirace

DTS odstartuje Salesforce, který je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení. Hrvoje Supić, regionální viceprezident Salesforce pro střední a východní Evropu, představí kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci novinky i nejnovější trendy a také srovná stav digitalizace v Česku a na Slovensku se západními trendy.

Těžištěm celého summitu pak budou hlavně inspirativní příběhy firem a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci. Tajemství svého úspěchu poodhalí společnosti jako Česká spořitelna, Carvago, Moneta, Slovnaft nebo Bobcat.

Účastníci se od lídrů těchto a dalších firem dozví například to, jak probíhá transformace marketingu ve finanční sféře, jak díky automatizaci zvýšit efektivitu zaměstnanců, jak a proč digitalizovat obchodní proces nebo jak díky moderním technologiím zlepšit spokojenost zákazníků.

Návštěvníci Kongresového centra se mohou těšit také na tradičně živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla hledat odpověď na otázku, zda jsou pro transformaci firem důležitější technologie nebo lidé.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)