Nové tři posily přicházející z mediálních společností se připojily k českému týmu společnosti Teads.
Globální technologická společnost Teads, která se specializuje na in-read reklamní formáty prostřednictvím automatizované reklamy, posiluje svůj český tým. Na pozici sales account manager nově nastoupili Olivia Grynyuková a Ondřej Hanyš. Daniel Kálmán Szentandrássy do českého týmu nastupuje jako ad operation manager.
Všechny nové posily přicházejí do Teadsu z mediálních skupin. Olivia Grynyuková působila ve vydavatelských domech Mafra a následně Economia na pozici sales account manager, kde měla na starosti prodej printové a digitální reklamy.
Posledních šest let v médiích působil také Ondřej Hanyš, který si prošel vydavatelstvím Mladá Fronta a později Vltava Labe Media v obou případech na pozici senior sales manager. Společně s Grynyukovou budou mít nyní na starosti lokální obchodní rozvoj s inzerenty a agenturami pro českou pobočku Teads, jež má kanceláře v pražském Karlíně.
K týmu se připojuje i Daniel Kálmán Szentandrássy, jež poslední čtyři roky pracoval u americké mediální společnosti Gizmodo Media Group, kde měl na starosti ad operations a analytiku. Na tyto zkušenosti naváže i ve společnosti Teads jako ad operation manager, kde se bude starat o klientské kampaně a jejich optimalizaci.
„Jsme rádi, že se daří rozšiřovat náš tým stejně jako aktivity na českém a slovenském online reklamním trhu. Máme zde velké ambice a věříme, že s novými kolegy se je bude dařit naplňovat. Každý z nich má bohaté zkušenosti z digitálu, což pomůže k rychlejšímu dosažení toho, co jsme si na tento rok předsevzali,” vysvětluje Daniel Tvrz, commercial director pro Česko a Slovensko ve společnosti Teads