BigBoard pokračuje v mediálních nákupech

Většinovým vlastníkem oborového webu Médiář se nově stala společnost BigBoard, která dominuje na českém trhu venkovní reklamy. Ve firmě News Media, která Médiář vydává, získala BigBoard Praha celkem 70 procent.

BigBoard odkoupila celý dosavadní 50procentní podíl, který vlastnila firma Global Marketing, a k tomu získala 20 procent od šéfredaktora Médiáře Ondřeje Austa (na fotce vlevo), informoval web.

Aust si ponechává 30 procent, zůstává šéfredaktorem webu i ve vedení vydavatelské firmy. Druhým jednatelem se za BigBoard stává Marek Pavlas. Transakce byla podepsána ve středu 6. dubna, její finanční detaily se zúčastněné strany rozhodly nezveřejňovat.

„Produkce vydavatelství News Media vhodně doplňuje naše dosavadní mediální aktivity a dále rozšíří náš online byznys. Dohodli jsme se rovněž, že v průběhu následujících tří let budeme významně investovat do rozvojových projektů Médiáře,“ cituje web Richarda Fuxu, předsedu představenstva BigBoard Praha (na fotce vpravo).

BigBoard rovněž minulý týden oznámila zisk třicetiprocentního podílu ve vydavatelství Hrot, které publikuje stejnojmenný ekonomický týdeník a provozuje web tydenikhrot.cz. Zbylých 70 procent zůstává firmě Touzimsky Publishing investora Jana Veverky. Hrot vychází od jara 2020, kdy do nového projektu přešla značná část redaktorů byznysového Eura.

BigBoard vydává také lifestylový web Flowee či metropolitní zpravodajství PrahaIn.cz. Internetový magazín Flowee koupila společnost v roce 2018, zhruba rok po jeho vzniku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk